Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.quote:
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slecht
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenquote:
Wat.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
maar niet meer bij me kunt zijhijjnquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van jou, jij bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot, maar gaat kapot van de pijn.
Ik heb altijd liefde voor jouquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen waar is de liefde geblevenmaar ik zie al
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maarquote:Op donderdag 20 september 2012 19:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor 1 tintje lichter kan gewoon met goede verf.
iedereen die doet mee met die leipe mocro flavourquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
maar niet meer bij me kunt zijhijjn
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?quote:
Mijn haar is niet zo donker hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met haar zo donker zie je haast geen verschil geloof mij maar
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JIJ met je vage kutliedjes, emogift MIJ?_
Okayquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik emo gif ook mijn eigen ''vage kutliedjes''.
Nouja de enige keer dat ik ooit echt verschil zag met t verven van mijn haar was met bleekquote:Op donderdag 20 september 2012 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn haar is niet zo donker hoorligt aan mijn onderbelichte cam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |