Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :pquote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Ik werd misselijk vorige week en had niet alles op.
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer opquote:Op donderdag 20 september 2012 18:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk een grotere bak :p
Waarom altijd verven.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik mijn haar wat lichter ga verven.
dan jou.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Das waarquote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben ook groter dan jij, dat heft het weer op
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?quote:
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Das waarMaar ik kan normaal best veel eten maar dit vult zo erg
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijgt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
gwn paars jatog xDDquote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik het anders met stoepkrijt doen?
Nee maar ik weet niet. Beetje verandering
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking maken over iets dat ook vult, maar dat doe ik maar niet.
Jawellll maar ik heb zin in verandering.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of licht dat aan mij?
je ninja edit, ik zag hemquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het is toch gewoon mooi zoals het is of ligt dat aan mij?
Lichter kan alleen met bleek en dat is zo slechtquote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawellll maar ik heb zin in verandering.
haha, jij?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
Jijquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver, begint mn moeder met koken. Wordt ze gebeld en moet ff weg. Dus wie staat er nu noedels te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |