helaas welquote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
yo pz, ben je nog gebleven tot half 5?
Zelfs als je zo stoned bent als een zombie weet je dat je niet kan vliegen op een bezemsteel..quote:Op donderdag 20 september 2012 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent zelf een heks, heks.
Is het zo erg ja?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh hoe ik verlang naar die tijd.
Neequote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zonder geluid net zo Leuk is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zelfs als je zo stoned bent als een zombie weet je dat je niet kan vliegen op een bezemsteel..
Vertelquote:Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Waarom is een octrooi aanvragen zo duur? Ik heb een moeilijk briljant idee.
Ja dan gaat iemand hier ermee aan de haal.quote:
360 euro voor vijf jaar.. en jij zit daar over moeilijk te doenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dan gaat iemand hier ermee aan de haal.
Het valt trouwens nog wel mee, 360 euro voor 5 jaar.
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hitquote:Op donderdag 20 september 2012 18:24 schreef Snuf. het volgende:
Nee, omdat talentenjachten zo in trek zijn bedacht ik zojuist "Het Kutste Accent van Nederland".![]()
Sowieso moet dit te verkopen zijn aan SBS.
Is wel alleen in Nederland trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
360 euro voor vijf jaar.. en jij zit daar over moeilijk te doen.. dan is je idee gewoon kut.
Dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hit
In eerste instantie heel fel naar elkaar en dan koelen we wat af en kunnen we wel normaal pratenquote:
quote:
Misschien toch maar eens overwegen als de studiefinanciering binnen is.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak er het beste accent van en je hebt misschien een hit
Ik vermoed wel dat er al een patent is op zoiets trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
Snuf misschien moet je er wat meer een quiz van maken.
Noem het "De beste provincie van Nederland"
Quizje waarin 12 mensen uit verschillende provincies het tegen elkaar opnemen.
Klaar.
Ah, sucks wel. Waarom praat je dan nog met hem? Ik zou dan zsm die shit dat je nog moet halen regelen en dan deleten van alles.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In eerste instantie heel fel naar elkaar en dan koelen we wat af en kunnen we wel normaal pratenerg vermoeiend
Dat wel, zullen ze vast in Amerika wel een keer hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat er al een patent is op zoiets trouwens.
Trouwens dat einde, zo hard gelachen.quote:
Ik weet niet precies hoe dat zit met patenten tussen verschillende landen.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel, zullen ze vast in Amerika wel een keer hebben gedaan.
Hij moest de auto die hij me had gegeven ineens terug terwijl hij geen rijbewijs heeftquote:Op donderdag 20 september 2012 18:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, sucks wel. Waarom praat je dan nog met hem? Ik zou dan zsm die shit dat je nog moet halen regelen en dan deleten van alles.
Heerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vertel eens meid hoe was het.
Haha is je buik al uitgestoken?quote:Op donderdag 20 september 2012 18:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heerlijkdie geur die er vanaf kwam al
Er kan geen hap meer bijquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haha is je buik al uitgestoken?
Doe je goed dan. Ik werd misselijk vorige week en had niet alles op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |