abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11368276
quote:
Art Garfunkel - Bright Eyes
Art Garfunkel - Dreamland
Art Garfunkel - A Hazy Shade of Winter
Art Garfunkel - Crimson And Clover
Art Garfunkel - Me And Julio Down By The School Yard
Art Garfunkel - Mrs. Robinson
Art Garfunkel - The Sounds of Silence
Art Garfunkel - America
Art Garfunkel - Feelin' Groovy
Art Garfunkel - What A Wonderful World

[Dit bericht is gewijzigd door Blaze85 op 25-06-2003 18:25]

pi_11387211
Tom en Jerry!!!!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:59:53 #53
60661 AppuL
appel was al bezet
pi_11642846
over die dvd van het concert gesproken, die komt dus op 19 augustus dit jaar uit.

check:
http://www.sinacity.com/item/6_B00005JLEM_1_2_130_index.html

deze ga ik dus zeker kopen

pi_11643061
Tijdloze muziek....

En Bridge Over Troubled Water is natuurlijk een klassieker, zal ongetwijfeld bij een hoop mensen in de platenkast staan.
Bij mij in elk geval wel, al heb ik 'm sinds ik die cd gekocht heb misschien 1 keer gedraaid.
Ken 'm natuurlijk wel uit de tijd dat ik nog thuis woonde, m'n vader had de lp.

pi_11711292
Ik lees net in de Leeuwarder Courant een interview met Art Garfunkel waarin hij verklapt dat hij weer gaat samenwerken en op tournee gaat door Amerika met Paul Simon en als dit bevalt dat ze dan ook Europa aan gaan doen...

Als ze in Europa komen zijn wij er zeker bij...

B Red Ten
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:36:54 #56
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_11711335
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:35 schreef Buurmannetje het volgende:
Ik lees net in de Leeuwarder Courant een interview met Art Garfunkel waarin hij verklapt dat hij weer gaat samenwerken en op tournee gaat door Amerika met Paul Simon en als dit bevalt dat ze dan ook Europa aan gaan doen...

Als ze in Europa komen zijn wij er zeker bij...

Weet u toevallig ook wanneer ongeveer?
Want dan is Swami er zéker ook bij!
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_11711548
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:36 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Weet u toevallig ook wanneer ongeveer?
Want dan is Swami er zéker ook bij!

Staat alleen in het artikel dat ze in het najaar nieuw materiaal gaan opnemen en op toernee gaan door de USA, en dat als dit bevalt ze er eventueel een tournee door Europa aan vast gaan knopen...

Zo gauw ik meer weet post ik het hier wel.

B Red Ten
  vrijdag 11 juli 2003 @ 16:59:15 #58
30961 Knaller
knalt er op los
pi_11711882
Heb de laatste tijd me wat in hun muziek verdiept en ik vind ze erg goed...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 14:29:50 #59
60661 AppuL
appel was al bezet
pi_11859498
nieuw materiaal?

ze moeten dat concert uit central park nog maar een keer doen

pi_11861362
laatst zag ik een stukje S&G bij Wintertijd. Ze stonden in een studio in te zingen, en je zag een shot met S&G naast elkaar, S stond druk aanwijzingen te geven en G keek bedachtzaam. Erg typerend dus. Toen gingen ze zingen, en toen de camera wegdraaide van S&G zag je nog een S staan, ook zo'n klein dik mannetje, die stond een beetje te dansen. Was PS z'n broer. Erg komisch gezicht was dat....
pi_11862040
Ik heb de lp nog en de cd van central park. Ik heb ook al een tijdje de dvd van paul simon en sinds gister ook de dvd van art garfunkel (across america). Beide echt erg goed. Paul simon echt een heel goede songwriter en de stem van art garfunkel is erg mooi. Vandaag eigenlijk de hele dag geluisterd.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 18 juli 2003 @ 23:07:16 #62
30961 Knaller
knalt er op los
pi_11869919
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 15:48 schreef barkingstar het volgende:
laatst zag ik een stukje S&G bij Wintertijd. Ze stonden in een studio in te zingen, en je zag een shot met S&G naast elkaar, S stond druk aanwijzingen te geven en G keek bedachtzaam. Erg typerend dus. Toen gingen ze zingen, en toen de camera wegdraaide van S&G zag je nog een S staan, ook zo'n klein dik mannetje, die stond een beetje te dansen. Was PS z'n broer. Erg komisch gezicht was dat....
Ja klopt, heb ik ook gezien... inderdaad wel komisch hehe!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 23:17:38 #63
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_11870134
Ben opgegroeid met Live at Central Park, mijn ouders draaiden dat vaak in de auto.... Later PS -solo- at Central Park gekocht (ten tijde van Boy in the Bubble..?), ook erg fijne plaat met veel Arfikaanse invloeden maar haalt het niet bij de magie van de jeugdherinnering.
Ben er van overtuigd dat ze niet meer bij elkaar moeten komen, dat punt zijn ze voorbij. Alsof je nog een liflafje opwarmt omdat het eten gister zo lekker was. Smaakt nooit meer hetzelfde.
'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_11876097
The Only Living Boy In New York
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
  maandag 21 juli 2003 @ 16:17:32 #65
60661 AppuL
appel was al bezet
pi_11914144
die is geschreven voor art garfunkel toen ie in mexico een film ging opnemen..........

erg goed nummer.

woensdag 17 november 2004 @ 17:34:11 #66
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_23381810
*Subtiele, doch harde kick*

Jawel, er komt weer eens wat aan! De ( vanzelfsprekende ) Live cd en DVD van ons Dappere Duo, opgenomen tijdens hun 'old Friends' Tour.

Van de officiele site:

Old Friends: Live On Stage

Old Friends: Live On Stage DELUXE CD AND DVD SET CHRONICLES SIMON & GARFUNKEL "OLD FRIENDS TOUR"
Historic Release Features Bonus Audio Track Of Revived Vintage Song

Old Friends: Live On Stage, a deluxe double CD and DVD package capturing the historic 2003-2004 Simon & Garfunkel "Old Friends Tour" will be released November 30th on Warner Bros. Records in the US and Sony BMG internationally. Along with the deluxe two CD and DVD edition, Old Friends: Live On Stage will be released as a two CD set as well as in a DVD-only configuration.

Featuring a wealth of classic material from the legendary pair, who recently toured together for the first time in over twenty years, Old Friends: Live On Stage spans the duo's unparalleled career and includes such enduring Simon & Garfunkel favorites as "The Sound Of Silence," "I Am A Rock," "Scarborough Fair," "Bridge Over Troubled Water," "Mrs. Robinson," "A Hazy Shade Of Winter," "The Boxer" and a host of others. Old Friends: Live On Stage also features a bonus audio track "Citizen of the Planet," originally written by Paul Simon in the early 80's to be a part of the duo's repertoire but never recorded until Art Garfunkel added vocals especially for this release.

"'Citizen of the Planet' was a demo that Paul made some years ago," Garfunkel recently remarked. "I always liked it, but we'd never put it on anything. I came across it in my kitchen just last year, played it again and loved it again. I'm a big protagonist of 'Citizen of the Planet.'"

The package also spotlights a treasure of extras including liner notes by acclaimed music journalist David Wild, a photo gallery and rare footage from a 1970's Simon & Garfunkel television special. Also included are performances on the DVD of "Wake Up Little Susie" and "All I Have To Do Is Dream" by special guests The Everly Brothers as well as "Bye Bye Love," on both the CD and DVD with the Everlys and Simon & Garfunkel.

Material for both the CD set and the DVD was taken from the duo's 5 SRO performances at New Jersey Meadowlands' Continental Airlines Arena and New York City's Madison Square Garden, December 3rd-8th, 2003.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_23400055
Gelukkig hij komt eraan. Deze krijgt zeker een plaatsje in mijn collectie. Concert vond ik ook erg mooi om bij te wonen, aangezien de andere concerten voor mij niet mogelijk waren. Toen was ik nog wel erg jong. Ik zit met smart te wachten. Hoelang zal het nog duren voordat deze in Nederland uitkomt?
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:36:19 #68
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_23513163
Vandaag uitgekomen.

Straks maar kopen
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_23515215
Net zaterdag The concert in Central Park gekocht op dvd. Wist niet dat deze uit zou komen. Ik zit nu heel hard na te denken of het voor mezelf kan maken nu weer geld uit te geven
A mind with a heart of it's own
  maandag 29 november 2004 @ 20:10:09 #70
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_23652128
zou t wel doen, iinmiddels 1 van mn favorieten. De zang is niet meer zoals 20 jaar terug, maar blijven fantastische artietsen met prachtige liedjes. En het 'Tom en Jerry' verhaal is erg leuk (alhoewel ik het me van het concert in de Arena herinner dat t langer en uitgebreider was..., en toen leek t minder ingestudeerd als op deze dvd)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_23655285
Ik heb hem ook gekocht. De verhaaltjes zijn wat anders dan in de arena maar dit is volgens mij ook een van de eerste concerten van die tour en de arena een van de laatste.
pi_23691020
Er zijn dus nog maar twee mensen die de dvd hebben gekocht? Hmm jammer. Hij gewoon al overal te koop in de winkels, want ik wel vreemd vind aangezien die in Amerika toen nog niet uit was en het van de Amerikaanse tour is.
pi_25095896
ja ik heb thuis alle dvd's van paul simon en van simon and garfunkel, kijk ze regelmatig, erg goed zijn ze!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_25096389
ik hoorde van een vriend die de dvd heeft gekocht dat ie tegen viel.
Dus voor mij ... laat maar
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_25130622
dvd valt wel beetje tegen ja, zeker als je er geweest bent, dan is het toch heel anders wel
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')