abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2000 @ 10:13:46 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_345410
Koos begint na 4 dagen al te twijfelen an zijn aanwezigheid in het BB-huis.
Na 3 nachten slecht geslapen (zie streamverslagen) te hebben heeft hij last van zijn rug.

De vrouwen hebben Koos een slaapplaats bij hun aangeboden die hij heeft aangenomen....maar zegt Koos dit geeft geen garanties!

Doet Koos dit om de groep onder druk te zetten??

Haalt Koos de eerste nominatieronde????

of........

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 17-09-2000 10:19]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 10:52:44 #2
862 Arcee
Look closer
pi_345429
quote:
Op 17 september 2000 10:13 schreef misterDre het volgende:
Haalt Koos de eerste nominatieronde????

of........

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 17-09-2000 10:19]

Dus óf Koos haalt de 1e nominatieronde niet óf dat bericht is gewijzigd door misterDre op 17-09-2000 10:19. Hmmm.... dan ga ik toch voor 't laatste denk ik...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 17 september 2000 @ 10:59:37 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_345432
punt voor jou Arcee!!!
pi_345433
Daar ben ik niet zo zeker van
blabla
  zondag 17 september 2000 @ 11:01:55 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_345435
Go Go Go !b
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Admin zondag 17 september 2000 @ 11:04:39 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_345439
Mijn visie op deze kwestie lees je in Voer Voor Psychologen deel 1
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_345495
Koos doet die waarschijnlijk om niet uit zijn rol te vallen.
In het begin zij hij iets over mensen die een racistische opmerking maken zouden direct door hem eruit gestemd worden.
Ali heeft hem zo'n beetje op elk punt maar aan zitten vallen (van de beelden die ik gezien heb. bijv dat schaakbord gedeelte).
Dan nog een keer dat ge-eikel van Ali 's nachts. En Koos ondertussen zijn eigen maar inhouden, want hou zou weleens iets racistisch kunnen zeggen. Koos 0 - Ali 2
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_345583
b]Op 17 september 2000 12:09 schreef The Unforgiven het volgende:[/b]
quote:
Dan nog een keer dat ge-eikel van Ali 's nachts.

Welk ge-eikel bedoel je?????

pi_345690
quote:
Op 17 september 2000 12:09 schreef The Unforgiven het volgende:
Koos doet die waarschijnlijk om niet uit zijn rol te vallen.
In het begin zij hij iets over mensen die een racistische opmerking maken zouden direct door hem eruit gestemd worden.
Ali heeft hem zo'n beetje op elk punt maar aan zitten vallen (van de beelden die ik gezien heb. bijv dat schaakbord gedeelte).
Dan nog een keer dat ge-eikel van Ali 's nachts. En Koos ondertussen zijn eigen maar inhouden, want hou zou weleens iets racistisch kunnen zeggen. Koos 0 - Ali 2
Werkt wel ja. Zelf lekker een beetje zuigen en als iemand dan een keer een rascistische opmerking maakt hoef je ook niet meer na te denken over je nominatie bij het nomineren, kun je eeuwig dezelfde reden aangeven.

Overigens: Hij ligt dus nu bij de vrouwtjes. Afgaande op het kappen van oerwouden, tenminste zo klinkt het , wat 's nachts in de mannenkamer gebeurd, is dat wel verstandig. Misschien is dat ook wel een reden van zijn slechte slapen, die hij liever niet uit omdat hij dan kritiek moet leveren op het geronk van ander.

Anyway, we'll see what will happen next...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')