quote:Op donderdag 20 september 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
http://translate.google.com/#sv/nl/Hur
Het schoot wel even door m'n hoofd, dat dat weer kon gebeuren jaquote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Gelukkig is Spees er niet om 'm te kapen!
Leuk!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: wel errug klein! Gewonnen parfum![]()
Da's helemaal mooi.quote:
Hoe petit?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:06 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: wel errug klein! Gewonnen parfum![]()
Sjezus dat geloof je toch nietquote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Maargoed, Wehkamf belde net, of ik nou mijn bestelling had ontvangen gisteren. Dus ik zei dat ik alleen jassen had ontvangen, en dat ik dat een beetje apart vond. Ook zei ik dat ik niks hoefde te tekenen, wat ik normaal wel moest doen en dat ik niks meer gehoord had van de rest van mijn bestelling.
Bleek dus dat het tweede deel gejat is. Er heeft iemand op straat een lege kledingzak gevonden met mijn gegevens erin en deze naar de politie gebracht. En die hebben het aan wehkamf laten weten.
Wtf.
Jep, die komt als het goed is morgen, en ze gaan tijdelijk maar even mijn klantnummer blokkeren. Maar echt, zoiets jattenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sjezus dat geloof je toch nietDat is wel echt te kansloos
![]()
Gaan ze nu wel de bestelling opnieuw naar je sturen?
Whut.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Maargoed, Wehkamf belde net, of ik nou mijn bestelling had ontvangen gisteren. Dus ik zei dat ik alleen jassen had ontvangen, en dat ik dat een beetje apart vond. Ook zei ik dat ik niks hoefde te tekenen, wat ik normaal wel moest doen en dat ik niks meer gehoord had van de rest van mijn bestelling.
Bleek dus dat het tweede deel gejat is. Er heeft iemand op straat een lege kledingzak gevonden met mijn gegevens erin en deze naar de politie gebracht. En die hebben het aan wehkamf laten weten.
Wtf.
lolwuuuutquote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |