abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117027031
Ik ben een beetje aan het shoppen naar een nieuwe betaalbare aansprakelijkheidsverzekering en een reisverzekering. Nu zag ik dat ze bij de Kruidvat vrij goedkope verzekeringen aanbieden, iemand ervaring hiermee?
  donderdag 20 september 2012 @ 16:02:07 #2
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_117027153
Ja ervaring mee houden elke maand geld in van me rekening
pi_117027300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:02 schreef StormS.A het volgende:
huh, vreemd :o
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117027476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:02 schreef StormS.A het volgende:
Gozer opdonderen met je niet grappige bagger in WGR.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_117027609
En je PM's mag ook wegblijven, kleuter.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_117091738
Kruidvatverzekeringen is eigenlijk gewoon Aegon.
pi_117101208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef snabbi het volgende:
Kruidvatverzekeringen is eigenlijk gewoon Aegon.
Beetje nuanceren: Risicodrager is Aegon, wil niet zeggen dat het ook dezelfde voorwaarden zijn als Aegon hanteert.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_117102227
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef diedrick het volgende:

[..]

Beetje nuanceren: Risicodrager is Aegon, wil niet zeggen dat het ook dezelfde voorwaarden zijn als Aegon hanteert.
De verwerking is ook bij Aegon. Of het dezelfde voorwaarden zijn weet ik niet, vermoed niet dat het zo is inderdaad. Wat de ervaringen zijn, kan je vergelijken met Aegon dus :)
pi_117107374
Ja, en goede ook.

Heb jaren alles gehad daar, waaronder een caravanverzekering en reisverzekering. Hebben een paar jaar terug de overstromingen in Zuid Frankrijk meegemaakt en de caravan had nadien wat onderhoud nodig (bodeminspectie, remmen, nieuw dakluik) en er waren nog wat andere kosten (telefoonkosten, bijzettentje, etc.) en alles is toen netjes en snel betaald door de verzekeraar. Uiteraard hadden ze het wel zo geregeld dat het op 2 verzekering viel en dus 2x het eigen risico kon worden ingehouden, maar dat doen ze overal.

Ben weggegaan omdat de autoverzekering te duur was in mijn ogen en had nog wat elders lopen. Heb alles toen bij 1 ondergebracht. Maar niet omdat ik ontevreden was dus.

Edit: oeps, bedenk me net dat dat HEMA verzekering was :') Maar volgens mij is dat hetzelfde bedrijf op de achtergrond.
pi_117108247
Hun zorgverzekering is van OHRA.. Althans in 2012. Zelf hebben ze er weinig mee te maken. Ook voor vragen en wijzigingen kwamen mensen vaak gewoon direct bij de verzekeraar terecht. Wat het toen interessant maakte om via Kruidvat je zorg af te sluiten was dat je van die bonuspunten op je kaart kreeg.
pi_117108374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Edit: oeps, bedenk me net dat dat HEMA verzekering was :') Maar volgens mij is dat hetzelfde bedrijf op de achtergrond.
HEMA Verzekeringen loopt nu via Achmea/In Shared. Volgens mij was de vorige risico drager Achmea/Avero maar dat weet ik niet zeker. Ik dacht overigens dat het niet voor al die modules zo geldt, maar ook daar heb ik onvoldoende inzicht op.

Uiteindelijk moet je wel weten dat de algemene klacht van deze aanbieders is: het lage service niveau. Wanneer je recht hebt op uitkering en je goed communicatief bent, dan doen ze wat ze moeten doen. Anders doen ze niets voor je. Wanneer je iets meer betaalt, krijg je over het algemeen ook iets meer service.
pi_117111501
Ik had inmiddels gevonden dat Aegon erachter zit, heb de voorwaarden goed doorgelezen en kan geen addertje ontdekken. Het is omdat ik er eentje ergens verplicht voor nodig heb en hoop de verzekering ook niet daadwerkelijk nodig te hebben dus qua service zal het mij worst zijn ... en als ik ooit ergens recht op mocht hebben dat zorg ik er wel voor dat ik die krijg :)
Oh ja heb de verzekering inmiddels afgesloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')