Heb je gelijk in. Ik zou het dan ook niet doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is ver, duur, je kent mij niet in het echt.
Wel ok, leraar had commentaar dat de hoofdstukken niet goed in elkaar zaten maar dan zou ik het hele sectorwerkstuk opnieuw moeten doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
Snow hoe gaat het met je project?
Ik koop zelf wel een reep chocolade en beeld mij in dat die van jou is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik zou het dan ook niet doen.
Oke succes!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel ok, leraar had commentaar dat de hoofdstukken niet goed in elkaar zaten maar dan zou ik het hele sectorwerkstuk opnieuw moeten doen.Maarja we nemen maar het risico en dan hopen dat de presentatie helemaal goed gaat.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik koop zelf wel een reep chocolade en beeld mij in dat die van jou is.
En je oplossing was naar huis gaan?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik was iemand kwijt paniek alles.
tering, hoezo zoveel viewsquote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef Dimens het volgende:
Vrouwen en borstkanker
41k views. Mensen delen het op Facebook.
Nee maar ik vond hem wel en we zijn samen naar huis gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je oplossing was naar huis gaan?
Mensen delen het op Facebook. Ik kreeg het net ook van iemand die niet eens een FOK!ker is. Of ik weet niet dat het een FOK!ker is.quote:
Ik zit aan de COGNAC met een hele flinke scheut COINTREAU en een vleugje SAFARI, mmmmmmm ;-)quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen delen het op Facebook. Ik kreeg het net ook van iemand die niet eens een FOK!ker is. Of ik weet niet dat het een FOK!ker is.
Post linkje naar dat topic. Of een linkje naar pink ribbon.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zit aan de COGNAC met een hele flinke scheut COINTREAU en een vleugje SAFARI, mmmmmmm ;-)__
Status van een of ander wijf
Nee dit is van iemand uit me vrienden lijstquote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Post linkje naar dat topic. Of een linkje naar pink ribbon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |