iPhone 4 kopen voor ¤250?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk niet en heb maar 160 euro voor 2 maand wat ik liever besteed een kleding. Ik wil hooguit 50 euro bij betalen dus mijn budget is 250 euro.
Deal with it
Moet je niet doen als je lapo hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ja ik was aan het bellen sry
Misschien ooit.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja is best
Maar pap gaat zo even kijken of er htc's liggen dus word zo weer gebeld
had niet door dat ik lapo had en werd ineens terug gebeld door pap dus SRYquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je niet doen als je lapo hebt.
Heeft je pa meer verstand van telefoons dan jij? Want ik er persoonlijk zelf liever een uitzoeken dan het laten doen door mijn vader.. Of ga op ze minst mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wou ik eerst doenpap gaat zo kijken wat er nog allemaal is en dan belt hij terug
Koopje.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
4.190,50 voor een ov jaarkaart. Wat een mongols.
nee heeft ie nietquote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft je pa meer verstand van telefoons dan jij? Want ik er persoonlijk zelf liever een uitzoeken dan het laten doen door mijn vader.. Of ga op ze minst mee zou ik zeggen
De teringquote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Snowbells het volgende:
4.190,50 voor een ov jaarkaart. Wat een mongols.
En terecht.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahaha ze gaan morgen politie en het leger inschakelen voor project x haren
iedereen die erheen gaat wordt teruggestuurd op gearresteerd
treinen en bussen stoppen ook niet meer in haren
shit got serious
Omdat het buiten koud is. Het is bijna herfst.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom is mijn kamer zo koud
Omdat je verwarming niet aan staat?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom is mijn kamer zo koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |