Ga dan gewoon niet. Triangeljostiquote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Elke keer als ik er kom groeit mijn haat steeds meer:
- De hamburgers zijn niet te hakken, omdat ze te droog zijn en nergens naar smaken. Daarnaast is dat rubberen lapje wat ze daar 100% rundvlees noemen waarschijnlijk de grootste rotzooi ooit, waar niet eens iets van vlees, maar bindweefsel, inzit.
- De friet smaakt naar rauwe aardappelen met een ranzige bijsmaak. Hoe ze die dingen kunnen verneuken is mij ook een raadsel.
![]()
Ik vind de patat eigenlijk best wel lekker incl. die saus.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Elke keer als ik er kom groeit mijn haat steeds meer:
- De hamburgers zijn niet te hakken, omdat ze te droog zijn en nergens naar smaken. Daarnaast is dat rubberen lapje wat ze daar 100% rundvlees noemen waarschijnlijk de grootste rotzooi ooit, waar niet eens iets van vlees, maar bindweefsel, inzit.
- De friet smaakt naar rauwe aardappelen met een ranzige bijsmaak. Hoe ze die dingen kunnen verneuken is mij ook een raadsel.
![]()
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
BigTasty 4 life, motherfuckers
Dit klopt ik kom er ook nooit. Totdat ik met vijf vrienden ben en ze allemaal naar de mac willen bij wijze van.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je niet meer.
Opgelost.
Gewoon niks bestellen als je het niet wil.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Dit klopt ik kom er ook nooit. Totdat ik met vijf vrienden ben en ze allemaal naar de mac willen bij wijze van.
De groenteburger is heel lekker hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
De eerste hamburger die ik van een keten als MacDonalds met smaak op eet moet nog gemaakt worden.
De naam groenteburger is al genoeg om mij een klein beetje te doen overgeven in mijn mond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
De groenteburger is heel lekker hoor
Hij is echt heel lekker hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De naam groenteburger is al genoeg om mij een klein beetje te doen overgeven in mijn mond.
Meh, ik ben een beetje een klein kind, ik lust geen groente.quote:
Het proeft ook niet echt naar groente. Anders vond ik het ook wel vies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meh, ik ben een beetje een klein kind, ik lust geen groente.
Mmm, dan ga ik hem eens proberen als ik een keertje bij de Mac kom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het proeft ook niet echt naar groente. Anders vond ik het ook wel vies.
Broodje broccoli
Ja.. Maar ik bedenk me nu net wel dat mijn lat inmiddels heel erg laag ligt wat betreft lekker eten. Dus misschien is hij eigenlijk helemaal niet zo lekker, maarja omdat vegetarisch allang blij als ik iets kan eten met een mac smaak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, dan ga ik hem eens proberen als ik een keertje bij de Mac kom.
Dan houd ik mijn hart vast want ik ben echt een zeikerd met eten, zo'n één die de stukjes paprika van zijn pizza haalt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik bedenk me nu net wel dat mijn lat inmiddels heel erg laag ligt wat betreft lekker eten. Dus misschien is hij eigenlijk helemaal niet zo lekker, maarja omdat vegetarisch allang blij als ik iets kan eten met een mac smaak.
Wat leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn hart vast want ik ben echt een zeikerd met eten, zo'n één die de stukjes paprika van zijn pizza haalt.
Maar goed, desondanks, ga ik eens op je af en hem eens een kans geven. Zal de eerste keer van mijn leven zijn dat ik iets vegetarisch probeer.
Uien bah die haal ik er ook uit Groente is vies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn hart vast want ik ben echt een zeikerd met eten, zo'n één die de stukjes paprika van zijn pizza haalt.
Maar goed, desondanks, ga ik eens op je af en hem eens een kans geven. Zal de eerste keer van mijn leven zijn dat ik iets vegetarisch probeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |