marketingquote:Op donderdag 20 september 2012 16:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dat die dingen hamburgers heten is voor mij een raadsel. Doet niets aan een echte hamburger gemaakt van gehakt.
Zijn gewoon platte frikandellen.
Mwah toen 'ie net weer terug was vond ik het nog een geniale burger en haalde ik hem vaak. Nu begint die Tasty tegen te staan. Te veel gegeten denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
BigTasty 4 life, motherfuckers
Dan ga je niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:07 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Elke keer als ik er kom groeit mijn haat steeds meer:
- De hamburgers zijn niet te hakken, omdat ze te droog zijn en nergens naar smaken. Daarnaast is dat rubberen lapje wat ze daar 100% rundvlees noemen waarschijnlijk de grootste rotzooi ooit, waar niet eens iets van vlees, maar bindweefsel, inzit.
- De friet smaakt naar rauwe aardappelen met een ranzige bijsmaak. Hoe ze die dingen kunnen verneuken is mij ook een raadsel.
![]()
Idd je hoeft het niet te eten. Niemand dwingt je daar eten te gaan halen. Wat een gezeik om niks.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ga je niet meer.
Opgelost.
En dan toch daar gaan eten he.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Idd je hoeft het niet te eten. Niemand dwingt je daar eten te gaan halen. Wat een gezeik om niks.
Of: ga naar de supermarkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:23 schreef plopkweker het volgende:
Daarom zelf hamburgers maken.
Ga naar de slager, koop 1kg vers rundergehakt (voor vier personen)
Ga naar de bakker, koop verse broodjes
Ga naar de kruidenier, koop verse kruiden
Ga naar de kaasboer, koop vers geraspte kaas
Daar heb je een paar kekke hamburgertjes
Kan, maar mijn optie is lekkerder.quote:
Een stuk beter dan die frituurburgers tenminste.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Kan, maar mijn optie is lekkerder.
Zit vast in het assortiment als het goed is. Staat alleen niet overal op de borden aangegeven. In Alkmaar moest ik er speciaal om vragen, maar ze hadden hem wel gewoon. Helaas doen ze er wel soms het verkeerde broodje bij.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
Is die er weer? Ga ik binnenkort ff langs
Je zou bijna zeggen dat je een nationalistische Pool bent met al dat rood en witquote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef makkie88 het volgende:
deze hamburger was toch wel 1 van mijn toppertjes van afgelopen jaar:
[ afbeelding ]
Wat moet ik hier met een actie in Hong Kong dan? Rot op met je Hong Kong bullshit en ga daar wonen, val ons niet meer lastig.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke deals binnenkort in Hong Kong: Dikke burger plus een kleine cola, voor maar 1 euro. Zo te zien helaas maar 1 dag per deal geldig
http://www.burgerking.com.hk/en/home
Als Kreator mag vertellen over de burgers op Paaseiland, dan mag ik vertellen over de burgers in Hong Kongquote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat moet ik hier met een actie in Hong Kong dan? Rot op met je Hong Kong bullshit en ga daar wonen, val ons niet meer lastig.
Jij ratelt maar door over Hong Kong dit Hong Kong dat, het interresseert ons geen klote. Ga daar wonen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als Kreator mag vertellen over de burgers op Paaseiland, dan mag ik vertellen over de burgers in Hong Kong
Gelukkig bepaal IK wat ik post, en niet jij...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:05 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij ratelt maar door over Hong Kong dit Hong Kong dat, het interresseert ons geen klote. Ga daar wonen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke deals binnenkort in Hong Kong: Dikke burger plus een kleine cola, voor maar 1 euro. Zo te zien helaas maar 1 dag per deal geldig
http://www.burgerking.com.hk/en/home
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |