geen biesje met cinderella en een label waar ook een ander 'merkje' op staat dan cinderella?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
Krijg net de kussens binnen. Geloof dat het bulk is.
Oh, in de rand staat Cinderella en op het label ook. Ik dacht dat het om het schuine label ging wat je op de foto's zietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen biesje met cinderella en een label waar ook een ander 'merkje' op staat dan cinderella?
kraken van een reclame label dat er in de winkel op ligt wen je echt niet aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Kraken wen je vanzelf aan, mijn kussen kraakt altijd.
Dat weet ik wel zeker, ik wil niets anders meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef Melleyn het volgende:
Nou mooi, dan zijn het toch 'echte'
Ze voelen wel super lekker aan.. Wat zal ik vannacht lekker slapen
http://www.123dagaanbieding.nl/?TRANSID=901074774&m4n_aid=10963quote:
Bij iBOOD had je er twee voor minderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:15 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.123dagaanbieding.nl/?TRANSID=901074774&m4n_aid=10963
Hier eentje vandaag in de aanbieding. Of je het er voor over hebt moet je zelf weten
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Bij iBOOD had je er twee voor minder
Dat is ook de reden dat ik het niet koop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:43 schreef tralalala het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313![]()
Beetje rond de 11 euro. (Adult versie)
Scheelt dat die van 123dagaanbieding gratis verzonden wordt. Zit te twijfelen of ik heb ga wel ga gebruiken, vouwen gaat mij op zich best prima af, maar leuk is anders.
Zelfde hier, ook gewoon netjes met labels.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef Melleyn het volgende:
Nou mooi, dan zijn het toch 'echte'
Ze voelen wel super lekker aan.. Wat zal ik vannacht lekker slapen
We sliepen eerst op zandzakken. Dus toen we half jaar geleden nieuw bed kochten heb ik ook meteen echt goede kussens gekocht welke lekker liggen ook.quote:
die van cinderella zijn met de hunt stukken goedkoperquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
We sliepen eerst op zandzakken. Dus toen we half jaar geleden nieuw bed kochten heb ik ook meteen echt goede kussens gekocht welke lekker liggen ook.
Het zijn geen Cinderella kussens. Maar als ik die in de volgende hunt of ander moment weer tegenkom dan koop ik ze als vervanging van twee andere kussens welke ook nog in bed liggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van cinderella zijn met de hunt stukken goedkoper
Ah boxspring, die dingen vind ik irriquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
Goeie boxspring is zo 2000-3000 euro hoor. Je slaapt er zo veel jaar op, mag best wat kosten.
Een boxspring is een bed zonder rand met daar op een matrasquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah boxspring, die dingen vind ik irri
Heb liever gewoon matras
Ye I know, maar ik vind een matras in een bed (waar je dus met je voet op de rand kan leunen, en bij het voeteinde je voet beetje er tussen drukken chill. Ben 2 meter dus kom er altijd over heenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een boxspring is een bed zonder rand met daar op een matras
Voordeel is dat je geen lattenbodem hebt maar een "veringonderkant" vandaar "spring"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |