Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.quote:
beutje boerrrrrs ja?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Vanmiddag met de bus vertrokken vanuit Leiden met 12 mede studenten.
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Vrienden vanuit Rotterdam en Utrecht waren ook opweg. Wordt moeilijk mooi !!
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gangquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
Als daadwerkelijk 10000 man of meer komt_!
Die politie gaat zo hard in de minderheid zijn
Laat je gaan laat je nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Vanmiddag met de bus vertrokken vanuit Leiden met 12 mede studenten.
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Vrienden vanuit Rotterdam en Utrecht waren ook opweg. Wordt moeilijk mooi !!
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gang
Jij bent ook een koter dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoor haarBeetje boers. Rot toch op man.
Gaan flesjes barleduc in dat waterkanon he, tegen de kalkaanslag. Denk je dat dat kost?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
Je voelt je wel wat verheven he. Ik zou verdomme eens naar een concert gaan van Mooi Wark tuthola.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
Vraag of ze ook komt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
Ja mooi man echt prachtig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..], het is wel zielig voor die mensen. Maar aan de andere kant is het ook mooi om eens te zien hoe krachtig social media eigenlijk is.
Je bedoeld hypes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hou van dit soort social media
Is een trol.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef dat kind een negerlul ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |