Je voelt je wel wat verheven he. Ik zou verdomme eens naar een concert gaan van Mooi Wark tuthola.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:42 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!
Vraag of ze ook komt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Mobiele nummer van de moeder van merthe online verschenen
Ja mooi man echt prachtig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..], het is wel zielig voor die mensen. Maar aan de andere kant is het ook mooi om eens te zien hoe krachtig social media eigenlijk is.
Je bedoeld hypes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik hou van dit soort social media
Is een trol.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef dat kind een negerlul ofzo.
Als er genoeg mensen op komen dagen wel ja. Ik gok dat er sowieso niet meer dan 2000 daadwerkelijk op komen dagen. Maar als het een nieuw record wordt, zal je zien dat ze het binnenkort in een ander land weer proberen te verbreken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef igottagun het volgende:
Beste promotiestunt ooit tot nu toe.
quote:De Gemeente Haren heeft een speciale informatie-pagina geopend op haar website. Daarop staat dat de koopavond in Haren vooralsnog doorgaat, maar de georganiseerde Vossenjacht en Hogehakkenrace niet.
Yellow Claw
De band Yellow Claw, bekend van de hit Krokobil, treedt vanavond op bij het Facebookfeest. De bandleden vroegen op Twitter om hulp bij het organiseren van een podium.
Dus koters zijn mensen die naar Haren gaan? Koters zijn kinderen en aangezien er mensen van jou leeftijd komen ben jij dus ook een kind.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga niet naar haren toe gelukkig.
Deze baas weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je voelt je wel wat verheven he. Ik zou verdomme eens naar een concert gaan van Mooi Wark tuthola.
Oh muh god zie die redenatie van deze alpha manquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus koters zijn mensen die naar Haren gaan? Koters zijn kinderen en aangezien er mensen van jou leeftijd komen ben jij dus ook een kind.
Ik heb niet zo'n zin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef dat kind een negerlul ofzo.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
hahaha
Bitch pleasetwitter:LisaRoxannex twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:44:32wtf is dat project X haren fso ? reageer retweet
Lig je nog in bed zeker?quote:
Loefquote:
Hele nacht al in touw geweest met sophie94's moeder en zus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Lig je nog in bed zeker?
Godverdomme, geen hogehakkenrace?! Kut Project X.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:45 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-andere-locatie.html
hahaha
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |