twitter:Smitskie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:37:48Zoooo Bram krijgt me toch een klap voor ze kop van een Politieagent #Haren reageer retweet
Ik denk dat het bier daar wel op zal zijn, haal even wat in Utrechtquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal zo wel wat bier in Zwolle in de Jumbo. Dan door naar Haren
Heb je toevallig ook nog een radio met wat stampmuziek?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
bij de appie in haren is de heineken in de reclame:)quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Gekke bramquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:Smitskie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 15:37:48Zoooo Bram krijgt me toch een klap voor ze kop van een Politieagent #Haren reageer retweet
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoekenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
u mad?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoeken
We gaan met de trein!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een radio met wat stampmuziek?
Hoor haarquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Vanmiddag met de bus vertrokken vanuit Leiden met 12 mede studenten.
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Vrienden vanuit Rotterdam en Utrecht waren ook opweg. Wordt moeilijk mooi !!
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
Hee stoere boy doe dat ff lekker op twitter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mooi zo, dat ze al die koters maar neerhoeken
Hij heeft wel geluk dat de machinist de weg weet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg vreemd als je alleen in de trein zit, dat gebeurt echt zelden.
op t laatste momentquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef MrGuma het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)en-livestreamen.html
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.quote:
beutje boerrrrrs ja?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
Eerst huisfeest in Grunn en dan door naar Haren. 10 min fietsen vanuit Groningen City.
Als het niets is dan is er altijd Groningen nog.. Beetje boers maar prima te doen...
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gangquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
Als daadwerkelijk 10000 man of meer komt_!
Die politie gaat zo hard in de minderheid zijn
Laat je gaan laat je nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan trekken ze net zoals in de film terug en kan het feest de hele nacht aan de gang
Jij bent ook een koter dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
3gezusters... Fuck wat een koeienstal....Nee, geef mij Leiden maar!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoor haarBeetje boers. Rot toch op man.
Gaan flesjes barleduc in dat waterkanon he, tegen de kalkaanslag. Denk je dat dat kost?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me geweldig als ze zo'n waterkanon inzetten en al die koters afdruipen. Het kost alleen maar geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |