quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ziet ze er blij uit
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
Stream is begonnen http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren .
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
Merthe is een BN'er aan het worden
hehehhhehehquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef baasvandemaffia het volgende:
wuh gaan zow op stasjon aankomu
Eindhovuquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef baasvandemaffia het volgende:
wuh gaan zow op stasjon aankomu
Is het ook wel een beetje maarja daar is nu weinig meer aan te doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.
Ik hoop eigenlijk dat de aanstichter nog een keer zelf zo wordt aangepakt, zal hij vast leuk vindenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje maarja daar is nu weinig meer aan te doen
Gefeliciteerd, Merthequote:Op vrijdag 21 september 2012 15:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ziet ze er blij uit
Bron?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
HeadHunterz en Yellow Claw komen ook
Live verslag ouwequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Fuck it, ik ga er heen nu. Later. Loop nu naar station. Patje, SMS me dan!Ga mee.
Ze kunnen er ook gewoon het beste van maken... ze moet gewoon feestje aftrappen imo..quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus gewoon zielig voor dat meisje.
Tsja, ze zal waarschijnlijk nu bij familie zijn. Is ook leuk om je verjaardag bij te vierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat de aanstichter nog een keer zelf zo wordt aangepakt, zal hij vast leuk vinden
Mja, niks meer aan te doen, maar wel kut voor d'r dat ze nu ook gewoon niet thuis kan zijn op haar verjaardag.
Haha baasquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:03 schreef Monopoly het volgende:
Fuck it, ik ga er heen nu. Later. Loop nu naar station. Patje, SMS me dan!Ga mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |