In Haren kan het ook wel gezellig zijn hoorde ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Leiden een leukere stad vinden om te stappen wat
deden ze in '69 ook:quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel beter zijn juist. Lekker feesten met een paar 1000 man op een voetbalveld, podiumpje bouwen, muziek erbij. Nu nog een paar bedrijven die dit zien als perfecte promotiestunt en daar gratis eten en drank uit gaan delen.
OKÉ IS GOEDquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Monopoly het volgende:
Voor de duidelijkheid: geen privé gegevens etc.!!!
In alle opzichten. Leidenquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Leiden een leukere stad vinden om te stappen wat
gewoon gaan danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil serieus naar dat veldje gaan
Haal mij op danquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil serieus naar dat veldje gaan
Altijd ruzie daar met die vieze ballenquote:
Ho, we gaan niet het hele westen over 1 kam scheren he!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Houd je bek toch mens je weet niet waar je het over hebtEn dat blijkt wel weer. Blijf alsjeblieft in het westen.
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, we gaan niet het hele westen over 1 kam scheren he!
Zolang ze maar bij mij uit de buurt blijft dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik vroeg gewoon of zij in het Westen wilde blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |