SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Misschien niet, maar ik zou het toch fijn vinden als ik 50/60k heb. Nu zit ik met 3k te kijkenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je er op den duur niet veel meer plezier uit haalt als je nu al een KJ in je schoot geworpen krijgt...
Hier ook.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:31 schreef Nickskuh het volgende:
Geluuuukig zeg, mn 2e account is verbannen maar mn main account niet...
Mja...en als je 50k hebt zou je het wel weer erg fijn vinden als je 200k hebtquote:Op donderdag 20 september 2012 08:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik zou het toch fijn vinden als ik 50/60k heb. Nu zit ik met 3k te kijken![]()
jij enig idee waar je een LF in kan veranderen? Nergens, spits/cam, lw/lm?quote:Op donderdag 20 september 2012 08:31 schreef Tim86 het volgende:
hunter kost toch geen zak? Zag 3/4k bins..
Ja, 100k.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:32 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er dan mensen met heel veel coins niet geband?
Ja ik bedoelde een goed team Hunter. Zoals jij, je hebt een aantal bazen teams. Toch fijn om te hebben.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:31 schreef Tim86 het volgende:
hunter kost toch geen zak? Zag 3/4k bins..
Nee hoor. 50k ben ik zeer tevredenquote:Op donderdag 20 september 2012 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mja...en als je 50k hebt zou je het wel weer erg fijn vinden als je 200k hebt![]()
Nogmaals, ik heb mijn gift packs nog niet eens geopend, dus ik heb nog helemaal niks
Inloggen op de site, en dan naar creation centre. Kan je daar een speler opzoeken, ben je niet gebannedquote:Op donderdag 20 september 2012 08:34 schreef Jonnsie het volgende:
Maar hoe weet je dat je een ban hebt dan?
LF zat er 2 jaar terug ook al in.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij enig idee waar je een LF in kan veranderen? Nergens, spits/cam, lw/lm?
Misschien is er wel een aardig iemand die je 250 of 500 coins wilt geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu krijgen we geen daily gifts doordat de web app down isIk ben niet geband maar ik heb dan ook niks gedaan.
nicequote:
Just a feeling: gaat nog wel even duren. Al lang niets meer van EA gehoordquote:Op donderdag 20 september 2012 08:33 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Nu maar hopen dat de app snel online komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |