Omdat michelinquote:Op donderdag 20 september 2012 01:04 schreef Dwyn het volgende:
Waarom zijn zoveel van die dingen ongetailleerd?
Hihi vet!quote:Op donderdag 20 september 2012 01:10 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, weer 448 pageviews vandaag
85 unieke bezoekers, 116 bezoeken
50 wat? Bezoekers? Pageviews? Unieke bezoekers?quote:Op donderdag 20 september 2012 01:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hihi vet!
Ik had er rond de 50 dacht ik! Maar ik heb vandaag pas mijn andere blog verwijderd nadat ik één voor één alle foto's had overgezet.
Ja, dat scheelt echt he?quote:Op donderdag 20 september 2012 01:14 schreef Dwyn het volgende:
51 hits, 23 unieke bezoekers (volgens wordpress)
Voor analytics 23 hits met 18 unieke bezoekers.
Je krijgt zo'n hele rits met aparte features in je plugins. Ik heb ze allemaal maar geactiveerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke![]()
Ga ik die er ook nog naast gooien, kijken wat ie doet
Wat is deze??? Waarom mag dat nou weer niet? Fuckersquote:Op donderdag 20 september 2012 01:19 schreef Dwyn het volgende:
Die stomme sites werken me wel tegen zeg. Eerst mag ik bij V&D niet airmiles inwisselen en kortingscode gebruiken. Nu mag ik bij esprit niet VIP-korting en mijn 10 euro bon van de Esprit inwisselen.
Oh, die heb ik er destijds allemaal uit geflikkerdquote:Op donderdag 20 september 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n hele rits met aparte features in je plugins. Ik heb ze allemaal maar geactiveerd.
Ja echt he? Ze geven die bonnen toch zelf uit? En nu is ie opgekrast om de code te gebruiken dus nu mag ik hem ook niet meer in de winkel inwisselen.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is deze??? Waarom mag dat nou weer niet? Fuckers
Ja, dikke doei! Ik zou die dus gewoon mee naar de winkel nemen met dat verhaalquote:Op donderdag 20 september 2012 01:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he? Ze geven die bonnen toch zelf uit? En nu is ie opgekrast om de code te gebruiken dus nu mag ik hem ook niet meer in de winkel inwisselen.
Ik wil korting op mijn jas verdeurie! Met die vipkorting heb ik 30 euro korting. Anders was het 40 geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dikke doei! Ik zou die dus gewoon mee naar de winkel nemen met dat verhaal
Oh, bummerquote:Op donderdag 20 september 2012 01:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik zit al te kijken, maar daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Ja precies. Het is in ieder geval wat. Eerst maar eens kijken of ie past!quote:Op donderdag 20 september 2012 01:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, bummer
Maar 30 e scheelt wel heel veel!
Lieve groetjesquote:Op donderdag 20 september 2012 01:27 schreef Dwyn het volgende:
Esprit NL Hi Lechien, Je kunt met jouw vraag over de collectie terecht bij ons hotline team via: hotline@esprit.com. Zij helpen je graag verder! Lieve Groetjes van jouw Esprit Facebook Team
Lieve groetjes!!!
Doe datquote:Op donderdag 20 september 2012 01:31 schreef Dwyn het volgende:
Nou de bestelling is verstuurd. Ik zal wel even een klacht met een hashtag op twitter zetten.
Oh, oke. Ik dacht dat de VIPkorting ook niet lukte!quote:Op donderdag 20 september 2012 01:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb alleen de VIPkorting van 20%, maar die 10 euro bon kon ik niet inleveren.
Nee, die gelukkig wel. Die was het meest! Die was 30 euro. Maar ik had dus nog 10 euro extra voor de bon.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik dacht dat de VIPkorting ook niet lukte!
Ja, dat was leuk geweest, maar waarschijnlijk 'niet geldig in combinatie met andere acties'quote:Op donderdag 20 september 2012 01:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, die gelukkig wel. Die was het meest! Die was 30 euro. Maar ik had dus nog 10 euro extra voor de bon.
Mjah staat er inderdaad op. Maar ik vind het meer een cadeaubon. Die 10 euro bon kreeg ik omdat ik genoeg punten had gespaard.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat was leuk geweest, maar waarschijnlijk 'niet geldig in combinatie met andere acties'
Dat is wel heel lamequote:Op donderdag 20 september 2012 01:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah staat er inderdaad op. Maar ik vind het meer een cadeaubon. Die 10 euro bon kreeg ik omdat ik genoeg punten had gespaard.
Ik kan eindelijk naar bedquote:Vlechten, deel 2
Uploaden voltooid
Precies.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lame
Hier, je bent zo'n goede klant! Maar je kan hem niet inleveren met je vaste-klanten-korting
Boren vind ik ook niet eens echt erg hoor, geloof ik (lang geledenquote:Op donderdag 20 september 2012 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang het alleen controle is valt dat wel mee toch? Of gaan ze boren?
Nieuwe kennis is nooit voor jan lul!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:05 schreef Lindytje het volgende:
Geen certificering? Waarom niet? Zit je daar echt voor jan lul...
omdat je drie jaar ervaring als projectmanager moet hebben om te mogen certificerenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:05 schreef Lindytje het volgende:
Geen certificering? Waarom niet? Zit je daar echt voor jan lul...
Zou wel handig zijn als je dan de light versie kan doen ja. Beetje jammer als je alles moet doen maar geen certificering krijgt en de rest welquote:Op donderdag 20 september 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je drie jaar ervaring als projectmanager moet hebben om te mogen certificeren
Ik ondersteun de projectmanagers, dus ik moet wel weten hoe en wat.
Maar hopelijk kan ik de light versie doen, dan ben je certified assistant project management, ook mooi
och, mijn eigen baas en directe collegas hebben hetzelfde probleem, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 20 september 2012 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je dan de light versie kan doen ja. Beetje jammer als je alles moet doen maar geen certificering krijgt en de rest wel
Dezequote:Op donderdag 20 september 2012 07:25 schreef Incantrix het volgende:
Wat voor camera heb je besteld, Dwyn?
Zoeen heb ik ook, weet alleen niet welk modelquote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze
http://www.bol.com/nl/p/fujifilm-finepix-s2980/9000000012095135/
Fujiquote:Op donderdag 20 september 2012 10:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze
http://www.bol.com/nl/p/fujifilm-finepix-s2980/9000000012095135/
quote:Op donderdag 20 september 2012 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoeen heb ik ook, weet alleen niet welk model
Ik ben benieuwd. Hij heeft wel goede reviews.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuji![]()
![]()
Ik heb ook een fuji finepix
Heb ik, maar uiteindelijk gebruik ik toch altijd mijn telefoonquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet ook nog es een zakcamera hebben, zo'n eos500 is niet altijd handig
Haha, gelukkig maar. Ik ben altijd bang voor een miskoop met dit soort dingen!quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Fujisuperspul
goede keuze Dwyn!
Niu, de tandarts heeft het er niet eens heel in zitten wrijven, dat was wel fijnzo ff naar de hema, moet een kraamcadeau en een nieuwe jas voor the offspring.
mijn telefoon maakt echt baggerfoto's. Als ik bewust ergens een foto van ga maken pak ik de eos, maar voor een dagje weg ofzo is het zo'n gesjouw. En hier liggen nog 3 zakcamera's maar die zijn allemaal stukquote:Op donderdag 20 september 2012 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb ik, maar uiteindelijk gebruik ik toch altijd mijn telefoon
Wij hebben samen 5 camera's geloof ik
Ik zou het zo laten. Vooral als het zo in de opdracht staat.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben dus met iemand aan die rotopdracht bezig, dachten we dat we klaar waren. Heel dik diagram helemaal fantastisch. Horen we van iemand dat het 10x simpeler is en dat je uitleg moet geven in de lopende tekst. Maar in de opdracht staat letterlijk dat je dingen moet laten blijken uit het diagram.![]()
![]()
![]()
Moeten we het versimpelen of gewoon de moeilijkere versie inleveren, want dat hebben wij uit de opdracht begrepen.....
En als de assignment 'insufficient' is gaan zeiken bij de docent en anders examencommissie?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou het zo laten. Vooral als het zo in de opdracht staat.
Ik zit me steeds groen en geel te ergeren als zogenaamde aandacht voor borstkanker-acties langskomen.quote:
Ik vind het ook complete bullshitquote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zit me steeds groen en geel te ergeren als zogenaamde aandacht voor borstkanker-acties langskomen.
tief op en maak geld over, verdorie.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zit me steeds groen en geel te ergeren als zogenaamde aandacht voor borstkanker-acties langskomen.
tief op en maak geld over, verdorie.
De pakjesturk hier moet ons ook wel haten, v/d week 3 pakjes voor mij en 1 voor m'n broerquote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Mijn pakjesman gaat mij echt haten morgen
Morgen waarschijnlijk drie pakjes. De camera, Nagel's pakje en mijn faal van net hopelijk. En ik ben er niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
De pakjesturk hier moet ons ook wel haten, v/d week 3 pakjes voor mij en 1 voor m'n broer
En het mag niet naar de burenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk drie pakjes. De camera, Nagel's pakje en mijn faal van net hopelijk. En ik ben er niet.
Nee precies.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En het mag niet naar de buren
Ik heb vooral veel buren en ik vertrouw ze inderdaad niet allemaal. Meneer op nummer 13 slaat regelmatig door. Nummer 2 is al uit huis gezet nadat een keer op zondagochtend zijn deur is ingeramd door de polizei. Nummer 9 is laatst uit huis gehaald door de polizei omdat hij ruzie had met zijn vriendin en daarbij de halve inboedel het raam uit gooide.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij onbetrouwbare buren dan?
Allemaal blijven falen dan mag mijn pappa misschien zijn baan houden!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:15 schreef Loqi het volgende:
Ach, zo blijven de pakjesmensen aan t werk, is goed voor de economie
Wat een faalburenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel buren en ik vertrouw ze inderdaad niet allemaal. Meneer op nummer 13 slaat regelmatig door. Nummer 2 is al uit huis gezet nadat een keer op zondagochtend zijn deur is ingeramd door de polizei. Nummer 9 is laatst uit huis gehaald door de polizei omdat hij ruzie had met zijn vriendin en daarbij de halve inboedel het raam uit gooide.
Dus.. liever niet bij de buren.
Ja echt he.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat een faalburenben ik blij dat ik alleen maar bejaarden om me heen heb
en overburen en achterburenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buren zijn mijn standaard tnt afhaalpunt
Ik heb een postkantoor zowat in de achtertuin, als ik een achtertuin had gehad, dus ik laat er meestal 'alleen huisadres' opzetten en als ik dan niet thuis ben, dat ze het de volgende dag bezorgen daar.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buren zijn mijn standaard tnt afhaalpunt
achterburen heb ik niet, maar de schuin overbuurman heeft ook vaak dingen liggen jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en overburen en achterburen
then you need to get a jobquote:Op donderdag 20 september 2012 13:21 schreef Diconnected het volgende:
Wij zijn meestal wel thuis als er pakjes komen
Ja, hier komt ie tussen 5 en 7 altijdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
then you need to get a job
Avondbezorger?
en dan?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en goeden nieuws: ontslagbrief binnen, per 1 okt uit dienst
Beter!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en goeden nieuws: ontslagbrief binnen, per 1 okt uit dienst
Uitkering trekkenquote:
Oeh, heb je al iets nieuws?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uitkering trekken
Nee, werken voor een veldwerkbureau met steeds losse projecten, ideaal!
ah leuk, ook horeca?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uitkering trekken
Nee, werken voor een veldwerkbureau met steeds losse projecten, ideaal!
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Allemaal blijven falen dan mag mijn pappa misschien zijn baan houden!
Mijn pappa werkt bij een sorteercentrum dat gesloten wordt en hij weet nog niet of hij ergens anders geplaatst kan wordenquote:
Serieus? Tell me morequote:Op donderdag 20 september 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Nope, suffe verkeerstellingen enzo, en nummerborden opschrijven en dat soort onzin
Maar zo'n 60 euro per project, dus als ik twee middagen of ochtenden in de week werk, dan ben ik tevreden
ohquote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn pappa werkt bij een sorteercentrum dat gesloten wordt en hij weet nog niet of hij ergens anders geplaatst kan worden
Dat is mooi bout...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijn pappa werkt bij een sorteercentrum dat gesloten wordt en hij weet nog niet of hij ergens anders geplaatst kan worden
Ja, wat wil je nog meer weten? Meer info heb ik ook nog niet, moet nog naar zo'n kennismakingsbijeenkomst. Elke dinsdag en donderdag en ze hebben projecten genoeg, dus score.quote:
+ datquote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt toch wel een reden waarom het niet kan of lukt Spees
Klote!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
Nope, suffe verkeerstellingen enzo, en nummerborden opschrijven en dat soort onzin
Maar zo'n 60 euro per project, dus als ik twee middagen of ochtenden in de week werk, dan ben ik tevreden
Ja, klinkt primaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klote!
[..]
Klinkt wel leuk!
meh, hopelijk komt t niet zo ver danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
Mjah en hij is de jongste en de gezondste niet meer dus hij is bang dat hij nergens anders aan de bak komt. Hij heeft ook nooit ergens anders gewerkt. Hij is op zijn 18e begonnen op posttreinen.
Ja, het is zo onzeker nog allemaal. Vooral omdat de reorganisatie bij de briefpost toen al is stop gezet.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
meh, hopelijk komt t niet zo ver dan![]()
mijn pa zit ook in zo'n soort situatie, erg naar
Ja, ik ga wel autistisch auto's tellen ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klinkt als goed werk Lin, ben benieuwd
Dan is het helemaal klote ja.. Mijn vader zat een paar jaar terug in een vergelijkbare situatie toen hij door "sociaal-economische" omstandigheden na een reorganisatie ook ontslagen werd. Hij was toen ergens halverwege de 50. Hij heeft ook niet al te veel diploma's, omdat hij zich vooral intern had opgewerkt maar daar verder geen officiële papieren voor had.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
Mjah en hij is de jongste en de gezondste niet meer dus hij is bang dat hij nergens anders aan de bak komt. Hij heeft ook nooit ergens anders gewerkt. Hij is op zijn 18e begonnen op posttreinen.
Pff, lekker dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is het helemaal klote ja.. Mijn vader zat een paar jaar terug in een vergelijkbare situatie toen hij door "sociaal-economische" omstandigheden na een reorganisatie ook ontslagen werd. Hij was toen ergens halverwege de 50. Hij heeft ook niet al te veel diploma's, omdat hij zich vooral intern had opgewerkt maar daar verder geen officiële papieren voor had.
Uiteindelijk heeft hij toch weer een baan gevonden bij een bedrijf waar ze juist op zoek waren naar een wat ouder iemand. Ze daar net wat vervelende ervaringen gehad met jongeren die ze helemaal hadden ingewerkt en die vervolgens voor een euro extra bij de buren gingen werken zeg maar. Dus toen wilden ze juist een wat ouder persoon in de hoop dat die wat langer zou willen blijven plakken zodat het inwerken daadwerkelijk nut had. En ons pa was juist op zoek naar een baan waar hij tot de rest van zijn pensioen kon blijven. Dus dat was wel handigMaar een gelukstreffer.
Maar nu is dat bedrijf verkocht en moet hij opnieuw afwachten wat er gaat gebeuren
Je kan je gewoon op elk moment inschrijven en er zijn altijd genoeg projecten?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik zal na volgende week eens naar een kennismakingsbijeenkomst gaanDan ben ik officieel geen frietbakkert meer, dus kan ik me daar inschrijven
Als je het nou heul goed doet kan je autisme aan je bingokaart toevoegenquote:Op donderdag 20 september 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel autistisch auto's tellen ofzoGeen probleem
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het nou heul goed doet kan je autisme aan je bingokaart toevoegen![]()
En daarna wordt je natuurlijk proffesioneel fulltime blogger en kan narcisme er ook bij
Zoals het er naar uit zag in de mail wel jaquote:Op donderdag 20 september 2012 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan je gewoon op elk moment inschrijven en er zijn altijd genoeg projecten?
Jep.. Alleen werd er ook vaak gezegd dat als je teveel van bedrijf wisselt je een gat in je pensioen opbouw zou krijgen en zo..quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
Da's het grote nadeel van je hele leven voor 1 bedrijf werken...
Vetquote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
woh, ik heb de fokker van Cody gevonden
dus hij was opzettelijk?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vet handig!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zoals het er naar uit zag in de mail wel ja
Ik kreeg een overzicht met projecten, en vooral door de week op voor mij goede tijden waren er nog een heleboel plekken open
Leuk!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
das alleen als je tussentijds steeds maanden ww trekt...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep.. Alleen werd er ook vaak gezegd dat als je teveel van bedrijf wisselt je een gat in je pensioen opbouw zou krijgen en zo..
Sterker nog, z'n vader is een internationaal kampioen met een stamboom van 5 generaties terugquote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
De pappa van Cody heeft pas echt een bazenafro
[ afbeelding ]
![]()
En Co zit hier blijkbaar ook bij![]()
[ afbeelding ]
Apart he?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
En raar dat zo'n beest in een asiel belandt
Dafuq??!!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Apart he?
Meeste fokkers bemiddelen als een hond ergens anders heen moet, maar deze blijkbaar niet. Ze leek niet verbaasd dat ik aangaf hem te hebben.
Ik heb ook het adres en het telefoonnummer van zijn vorige eigenaren gekregen.
En z'n moeder was wit
dat smoelwerkquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
DAFUQ ENGE HONTquote:Op donderdag 20 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dit Co zo ook allemaal doenquote:Hij is heel goed in helpen! (meestal van de wal in de sloot).
Wanneer je in de tuin onkruid weghaalt en in de kruiwagen verzameld, haalt hij het er wel weer uit.
Niels en zijn zusje Julia zijn goed in het bedenken van nieuwe dingen, zo kom je steeds weer voor verrassingen te staan.
Was van de waslijn pikken is een leuk spelletje, het wapperde zo leuk!
die ixus werkt nog perfect hoor. Weet alleen niet waar dat kreng ligt...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet ook nog es een zakcamera hebben, zo'n eos500 is niet altijd handig
ja? Ik dacht dat die ook was overleden. Toch maar eens opzoeken danquote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die ixus werkt nog perfect hoor. Weet alleen niet waar dat kreng ligt...
gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
De heren hier zijn dit weekend 1 geworden trouwens![]()
Zaterdag of zondag?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
Sien ookquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is alweer 7 geworden laatst.
waaromquote:
zaterdag en maandagquote:Op donderdag 20 september 2012 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zaterdag of zondag?
Cody was zondag jarig
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:55 schreef Loqi het volgende:
euthanasie een optie?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, en sinds kort ook incontinent. Oh the joy
Mijn broer en ik schelen net geen jaar in leeftijd, er zit 1 dag tussen onze verjaardagen. En op die ene dag is ook een van onze katjes jarig geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet wel de verjaardag van onze eerste hont nog, alleen omdat dat drie dagen voor de mijne was
Bohhh, armen moederquote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer en ik schelen net geen jaar in leeftijd, er zit 1 dag tussen onze verjaardagen. En op die ene dag is ook een van onze katjes jarig geweest
jouw ouders hadden er zin anquote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer en ik schelen net geen jaar in leeftijd, er zit 1 dag tussen onze verjaardagen. En op die ene dag is ook een van onze katjes jarig geweest
Ze heeft ooit wel gezegd dat ze liever een tweeling had gehad dan 2 babies in een jaarquote:
per ongeluk een optie?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want 'hij lijdt nog niet'
MAAR WIJ WEL!!!!
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
MissC, dan zijn jullie 1 dag per jaar even oud
hadden ze maar niet meteen weer motte batse!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze heeft ooit wel gezegd dat ze liever een tweeling had gehad dan 2 babies in een jaar![]()
En mijn broer was op zich wel gewenst, maar nog niet zo snel
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
2 eigenlijk, als je mijn broer z'n verjaardag ook meetelt. En dat is voor hem elk jaar opniew een speciaal moment, waar ie mij graag aan herinnert, dat ie voor eventjes even oud is als z'n grote zus
Limburgquote:Op donderdag 20 september 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Bij zowel mijn vader als mijn moeder is dat zo. Mijn vader heeft een oudere broer die op 3 dagen na een jaar ouder is. Mijn moeder heeft een zusje die op 3 dagen na een jaar jonger is.
Die twee zijn trouwens ook met elkaar getrouwd.
*productnamen*quote:Op donderdag 20 september 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel eens overwogen
Dafuq?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*productnamen*
Wtf is deze, ik tikte *oeps* in
Echt waar?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin, als een hont incontinent is schijnt hij daar zelf ook behoorlijk onder te lijden. Omdat hij weet dat hij niet in huis mag plassen, maar het niet op kan houden
quote:
Nou, hij loopt ook moeilijk, hij is zo doof als iets... hoe goed ie ziet weet ik niet, maar elke keer als we naar de DA gaan met hem, zegt die: Nou, hij is wel oud, maar hij lijdt niet...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets gelezen. Ik had voor mezelf duidelijk dat als de vorige hond incontinent zou worden, het over zou zijn, want in je eigen pis liggen is geen kwaliteit van leven![]()
(Moet erbij zeggen dat zijn gewrichten toen al aardig naar de klote waren en dat hij steeds slechter ging horen en zien, dus zijn kwaliteit van leven was al een stukkie achteruit gegaan)
Jullie kunnen toch beter bepalen of hij lijdt dan de dierenarts?quote:Op donderdag 20 september 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, hij loopt ook moeilijk, hij is zo doof als iets... hoe goed ie ziet weet ik niet, maar elke keer als we naar de DA gaan met hem, zegt die: Nou, hij is wel oud, maar hij lijdt niet...
Dus dat vind ik zo vaag...
waar wanneer hoe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
waar wanneer hoe?Thomas Nagel http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_NagelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, we gaan maar gewoon elke 3 maanden met hem langs, we horen het de volgende keer wel weer ofzo...quote:Op donderdag 20 september 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch beter bepalen of hij lijdt dan de dierenarts?
Hoewel jij niet geheel objectief bent.
Maar met Pluk ging het tot het laatste jaar prima en leed hij ook niet.
Toen we de laatste keer naar de dierenarts gingen zei die ook gelijk "daar is niks meer van over en dat wordt ook niet beter".
Dus hoewel hij die klachten al langer had, was het op dat moment pas duidelijk dat het niet eerlijk meer was om hem in leven te houden.
Ik zie het al voor me hoe jij daar iedere keer met je vingers gekruist gaatquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, we gaan maar gewoon elke 3 maanden met hem langs, we horen het de volgende keer wel weer ofzo...
Tuurlijk, want hontquote:Op donderdag 20 september 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:
En ik zal heus wel even huilen als ie dood gaat....
Als je daar een abonnement voor hebt wel ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg je met je OV korting in de bus?
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg je met je OV korting in de bus?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij daar iedere keer met je vingers gekruist gaat![]()
*zeg dat hij lijdt zeg dat hij lijdt zeg dat hij lijdt*
Ja dat weet ik maar ik wist niet dat ik in het weekend korting kreeg in de bus. Doordeweeks is het gratuit.quote:
Ja stimt!quote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik wist niet dat ik in het weekend korting kreeg in de bus. Doordeweeks is het gratuit.
Joh, zolang je maar niet gaat snurkenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Damn... ze zijn exam preparation aan het doen nu. Ik val in slaap jongeuh.
En ik zit naast mijn baas
Doe eens posten dan!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
Ohmagahd, ik heb foto's van mezelf gemaakt voor op mijn blog, en ik vind sommige zelfs best leuk
Ja, wacht!!! Ik ga een blogpost maken!! OVER EEN HALF UUR STAAT IE ONLINE!!!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens posten dan!
EN SNEL, STEL ZE IN ALS PROFIELFOTO OP JE FEESTBOEK!
Ga je je tetten laten zien?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:19 schreef Mirjam het volgende:
Even wat leven in de brouwerij brengen
MIR!! Eindbaasquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
DAFUQ IK WIST NIET EENS DAT ER 41 MAGNETICS BESTONDENquote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:20 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje!@!#2
Die eerste is zeker prettyquote:
Je kunt toch gewoon de foto zo gebruiken en misschien wat bijsnijden van de foto links en rechts? Ik vind de achtergrond best mooi.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Of niet!!!! Dat vond ik ook
Ik wil hem nu als mijn site-foto gaan maken, maar dan moet ik fotofloppen om die achtergrond een beetje weg te halen, en dat kan ik niet
Da ben je ook heul niequote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Normaal ben ik heel bescheiden hoor, maar ik zag m en ik dacht: Wajooo, ik ben zo lelijk nog niet
Dat, achtergrond is helemaal niet storendquote:Op donderdag 20 september 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de foto zo gebruiken en misschien wat bijsnijden van de foto links en rechts? Ik vind de achtergrond best mooi.
Ik heb nog nooit een mooie foto van mezelf gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
En nu wil ik eigenlijk ook wel stashpics Mir.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oh, dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nogal persoonlijk ook!
Don't come closer, I might hurt you
Ja, mooi hequote:Op donderdag 20 september 2012 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En mooien vraagtekenhoofd als je tegen de zon in kijkt
Iets met een salade vooraf, pasta als hoofdgerecht en toetje weet ik nog nietquote:
Japanse wokgroentenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gegrilde kip met japanse wokgroente en misschien (meergranen) rijst
Vooraf!quote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb een volle stempelkaart van het eetcafe hier en dacht vanavond een gratis pasta te kunnen scoren. Zijn ze dicht. En ik moet van 19-21 werken dus ik moet óf vooraf eten, of naderhand.
Meh, balenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb een volle stempelkaart van het eetcafe hier en dacht vanavond een gratis pasta te kunnen scoren. Zijn ze dicht. En ik moet van 19-21 werken dus ik moet óf vooraf eten, of naderhand.
Vind je dat vroeg?quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Mss het volgende:
Ik houd niet zo van vroeg eten. En ik heb geen zin om te koken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |