SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
Rijstbal (Rijstbal)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat vroegen wij ons ook af.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou die link van gisteren werken?
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat ondanks al dat gezeik over die hackertz, ze in de openingspost alleen die minor problems neerzetten als waar aan gewerkt wordt
Dat weet nu toch al wel iedereenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
EA houd het stil denk ik. Hoe dom lijken (zijn) zij als uitkomt dat mensen exact dezelfde glitch als vorig jaar konden gebruiken.
Ze geloven ons nog steeds nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet nu toch al wel iedereen?
Nog geen 1 %quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Kijk het EA forum. En het gaat ook rond twitterquote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat echt maar een paar procent van de fifa community het weet.
Ofcourse, het meerendeel kan niet eens op de webapp omdat ze dat nooit deden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat is nog steeds een klein percentage van wat FUT speelt
Zijn genoeg fokkers die wel weten hoe maar het niet gedaan hebben hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
Al die mensen die op reset roepenWeet zeker dat 95% de "hack" ook zouden gebruikt hebben als ze wisten hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |