Ik zou alleen wel het bier pas verstrekken nadat de machines getakeld zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan is het toch vrij eenvoudig? Nodig een paar mensen uit, sla een kratje bier in, en je bent er.
gewoon even opmeten? Hou er wel rekening mee dat het met wat horten en stoten kan gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2012 11:56 schreef MissPuck het volgende:
[..]
Ik betwijfel het...trappengat is smal en stijl. Naar 1 hoog is te doen, maar van 1 naar 2 en 2 naar 3 is pittig. Al is er ooit wel een matras breedte 160 bij 200 cm weliswaar dubbelgevouwen in de breedte naar boven gekomen met heel veel duwen en trekken... Weet niet of dat ook mogelijk is met een wasmachine..lijkt mij gevaarlijk voor degene die onderaan staat en moet duwen.
Maar voordat ik een nieuwe koop misschien dat mijn huidige wasmachine te maken is ;-)
nog beter; doe je was bij de burenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Of vraag je benedenburen of je zijburen als ze in een identiek huis wonen, hoe zij de wasmachine boven hebben gekregen.
Via de takel!quote:Op donderdag 20 september 2012 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
nog beter; doe je was bij de buren
kwestie van goed de boel ophangen, even zwieren, en het komt droog bovenquote:
Dan moeten er een paar drooglijnen aan vast gemaakt wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
kwestie van goed de boel ophangen, even zwieren, en het komt droog boven
Trommelkruis afgebroken. Einde verhaal, wegdoen en iets goeds kopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:56 schreef MissPuck het volgende:
Iemand nog tips over wat het mogelijk kan zijn en/of dit makkelijk te maken is?
Bedankt Blomke!quote:Trommelkruis afgebroken. Einde verhaal, wegdoen en iets goeds kopen.
Die drooglijnen komen wel goed....tramlijn voor de deur ;-)quote:Dan moeten er een paar drooglijnen aan vast gemaakt worden
quote:[b]Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef MissPuck het volgende:[quote]
Die drooglijnen komen wel goed....tramlijn voor de deur ;-)
Ik dacht aan deze: http://www.bcc.nl/miele-w3203.htmlquote:Op donderdag 20 september 2012 17:03 schreef MissPuck het volgende:
[..]
Bedankt Blomke!
Dacht aan deze: http://www.bcc.nl/whirlpool-awo9476.html
quote:Op donderdag 20 september 2012 17:07 schreef MissPuck het volgende:
[..]
Geen idee, is dat dan het ronde ding met rubberen rand wat los zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |