yoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef Heatseeker het volgende:
Hoi allemaal, geen paniek ik ben het maar.
Haquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
Jaja dat sowiesoquote:Op woensdag 19 september 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja
[..]
ja nou als we mee kunnen rijden DAS GOEDKOPER #Hollander
Mensen die denken dat ze mij boos krijgenquote:
Je moederquote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze mij boos krijgen
Apple=baasquote:Op woensdag 19 september 2012 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt mij nog nooit boos meegemaakt. De enige uitzondering hier op FOK! was op een gegeven moment in het Apple-topic
nederlanders zijn kaolorasistenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
Best gek dat er geen Engels woord voor apartheid is
Oh, wattan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kan beter, maar ik klaag niet.
Nee, het bestaat echt niet. Ik lees een Engelse boek en daar staat gewoon het woord apartheid.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
wacht nu dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk. Tevens een leugen.
Independent is onafhankelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
independent kan ik mij alleen bedenken. Daar doen ze dan nog een woordje voor of achter oid. Gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |