quote:
Enige handige dat ie hersluitbaar was kon er 2 dagen mee.quote:
ook handig ja, vind hem sowieso wel lekker , zo'n guilty pleasurequote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enige handige dat ie hersluitbaar was kon er 2 dagen mee.
Voor de rest drink ik eigenlijk nooit energy alleen omdat fake energy gevoel.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ook handig ja, vind hem sowieso wel lekker , zo'n guilty pleasure
Ik verslikte mijquote:Op woensdag 19 september 2012 23:09 schreef Oceanview het volgende:
Typen ik 'alleen ben homo' ipv 'alleen ben geen homo'
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:11 schreef krullenbolletje het volgende:
Als ik al energie drink is het altijd die 30 cent versie.
Klopt, erg soms.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef leeell het volgende:
zonde hoe sommige mensen geen schrijntje meer zijn van wat ze vroeger waren
Ik krijg geen nageslacht meer.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bewaren voor het nageslacht
echt overal, in je omgeving, maar ook muzikanten die ooit de top van de wereld waren en nu een slechte B artiest is gewordenquote:
Mensen met geld zulks grote plannen en die nu leven op geleend geld.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
echt overal, in je omgeving, maar ook muzikanten die ooit de top van de wereld waren en nu een slechte B artiest is geworden
mwa, zit naar die oude optredens en dvd's van Oasis te kijken, van legendarische stem naar een soort uitgerookte idiootquote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen met geld zulks grote plannen en die nu leven op geleend geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |