Heeeequote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.quote:
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjes
iemand die net zo ver woont?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan
Denk het wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand die net zo ver woont?
Jij verhuist toch speciaal voor mij?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij verhuist toch speciaal voor mij?
je komt maarquote:
Je bent gewoon jaloers dat ik niet dichter bij jou ga wonenquote:
Je woonde al dichtbij. En ik ben jaloers dat je dichterbij Typisch gaat wonenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik niet dichter bij jou ga wonen
Oh dus het gaat niet om mijquote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je woonde al dichtbij. En ik ben jaloers dat je dichterbij Typisch gaat wonen
okokquote:
welterusten xquote:
Jawel maar als ik dat toegeef dan groeit je ego nog enzo. Niet verstandig.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dus het gaat niet om mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |