noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallenquote:
toppiequote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, wel "echte" vrienden gemaakt hier
Dit is het verhaal niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallen
niet echt spannend verhaal maar de grapjes zijn nog steeds leuk
das wel de meest prominente, maar nee wel meerdere die ik gemeet hebquote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen je half broer dastan toch
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe ging een keer afspreken met flipsels in de bios, en noenoe had een porcorn besteld die hij daarna liet vallen
niet echt spannend verhaal maar de grapjes zijn nog steeds leuk
quote:
nu welquote:
Jij hebt mij nog niet eens slapend mee gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel de meest prominente, maar nee wel meerdere die ik gemeet heb
jou schaar ik er ook wel onder hoor steven, alleen als je slaapt, dat wel
ik vind er niks raar aan in ieder geval.quote:
gaat te snel,quote:
niet dat je weet neequote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet eens slapend mee gemaakt
opwindendquote:
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.quote:
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind er niks raar aan in ieder geval.
noenoe is gebeurd buiten fokquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
Ik heb eens een Noenoe naast mij gehad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
wanneer ga jij gebeuren?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
dat kan ook, het zal ook niet vaak voorkomen hoor, dat je zo'n iemand treftquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
Hoe moet ik het dan wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |