opwindendquote:
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.quote:
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind er niks raar aan in ieder geval.
noenoe is gebeurd buiten fokquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
Ik heb eens een Noenoe naast mij gehad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het al kansloos hoeveel tijd ik hier spendeer.. dus ik ben al blij dat ik niet alles weet wat hier gebeurd.
wanneer ga jij gebeuren?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
dat kan ook, het zal ook niet vaak voorkomen hoor, dat je zo'n iemand treftquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
Hoe moet ik het dan wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe is gebeurd buiten fok
Heeeequote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik irriteer mijn 'FOK!vrienden' eerder dan dat ik ze help, maar dat komt misschien omdat ik er weinig waarde aan hecht verder.![]()
Sowieso heb ik hier (nog) geen echte vrienden eigenlijk, veel te eng al die mensen.
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.quote:
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjesquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
IK ZEI NOG JONGUH, als wij straks bij elkaar in de buurt wonen en biertjes drinken wie weet wat er kan gebeuren.
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaanquote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aw misschien bloeit er wat moois tussen jullie tortelduifjes
iemand die net zo ver woont?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de afstand is te ver dus ik ga hem bij een meet dumpen om er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan
Denk het wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iemand die net zo ver woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |