SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
dopoquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Dit is zó geniaal. M'n moeder heeft vanmiddag d'r dure koffiezetapparaat al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Nu heeft ze een leenapparaat, maar hij doet het niet en de gebruiksaanwijzing ontbreekt. Hoorde ik m'n moeder net roepen: KANKER KUT KOFFIEZETAPPARAAT!
Nou nu kan je me echt opvegen hoor.![]()
![]()
Deja vuquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
Dit is zó geniaal. M'n moeder heeft vanmiddag d'r dure koffiezetapparaat al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Nu heeft ze een leenapparaat, maar hij doet het niet en de gebruiksaanwijzing ontbreekt. Hoorde ik m'n moeder net roepen: KANKER KUT KOFFIEZETAPPARAAT!
![]()
You are falling in herhaeling.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
dat zag ik in het vorige topic ook al. Je maakt wat mee manquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
dega vuquote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
goed werk klootzakken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:34:29To ensure we can fix these issues & provide a stable experience for all users, the Web App will remain offline for some time. Stay tuned. reageer retweet
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
![]()
Waarom denken mensen dat dit iets was van FOK ofzo..die glitch werd uit alle hoeken van de wereld gebruikt hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Door jullie is heel EA gewoon naar de tering nu
slopookquote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
goed werk klootzakken.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-09-2012 om 20:34:29To ensure we can fix these issues & provide a stable experience for all users, the Web App will remain offline for some time. Stay tuned. reageer retweet
Dat is anders best goed, ook al weet ik niet hoeveel je had geopend.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:38 schreef Longcat. het volgende:
[..]
EA heeft me fucking genaait zelfs met tampering was mijn beste speler aguero
Jank aub niet zo man.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Bron is toch echt ons Confetti, ofniet?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat dit iets was van FOK ofzo..die glitch werd uit alle hoeken van de wereld gebruikt hoor
Het is een gave.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |