abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 20:28:52 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_116997297
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel

Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_116997526
Leuk dat plaatje hihihihih :*
Facts don't care about your feelings
pi_116998906
Dat bannerblind is echt wel geniaal, ik zag net opeens weer een banner boven de eerste post en dacht, hee een banner, maar dat ding staat er gewoon altijd he.
pi_117004674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:53 schreef JDx het volgende:
Dat bannerblind is echt wel geniaal, ik zag net opeens weer een banner boven de eerste post en dacht, hee een banner, maar dat ding staat er gewoon altijd he.
Ik verander daarom soms de kleur van teksten in banners. Of het helpt weet ik niet 100% zeker maar na een tijdje loopt de CTR licht terug maar leeft weer op als de kleur is veranderd. De inschrijvingen laat ik standaard op grijs staan om niet teveel op te laten vallen.
pi_117012528
Gisteren is ineens een recorddag geworden: nu al ruim 5 euro en meer dan twee keer zo veel als de vorige recorddag. Daarmee is het maandtotaal voor september nu ook al hoger dan vorige maand. Deze maand gaat me op deze manier meer opleveren dan de afgelopen twee maanden samen :D.
pi_117013983
Lekker hoor :) Weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. Vandaag weer even wat content bakken voor zo'n 10 sites. Minder leuk werk maar het moet gebeuren :)
pi_117015703
Inderdaad, GO GO GO maar eerst even wat boekhoudkundig werk doen bij een klant :P
pi_117016162
Gisteren 81 Euro :)
pi_117016525
quote:
Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
;)

Ik vertel ook graag hoe goed m'n dagen lopen, maar ik verkap het altijd gewoon in een verhaaltje en een tipje eromheen zodat het informatief blijft :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2012 @ 11:07:15 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117016877
Als je dit topic leest, gaat het toch wel heel erg jeuken om een paar sites te bouwen en vanuit de luie stoel geld binnen te harken.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:14:08 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_117017077
quote:
9s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Als je dit topic leest, gaat het toch wel heel erg jeuken om een paar sites te bouwen en vanuit de luie stoel geld binnen te harken.
Ging het maar zo makkelijk Krea :D. Structureel met weinig moeite geld binnen harken komt bijna niet voor. Ik denk dat de meeste mensen hier toch wel redelijk wat tijd erin stoppen. Helemaal als je het snelle geld op Youtube wil.
pi_117017099
quote:
9s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:07 schreef Kreator het volgende:
Dat is een illusie; snap out of it.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117017122
Dat gevoel krijg je ook als je op poker forums enzo rondkijkt, de mensen die het slecht doen zul je veel minder snel horen. Maar goed in dit geval kan het ook geen kwaad, je verspilt alleen tijd :P maar tijd is eigenlijk ook geld.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:17:41 #14
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117017181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat gevoel krijg je ook als je op poker forums enzo rondkijkt, de mensen die het slecht doen zul je veel minder snel horen. Maar goed in dit geval kan het ook geen kwaad, je verspilt alleen tijd :P maar tijd is eigenlijk ook geld.
Je investeert tijd, verspillen is wat anders :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2012 @ 11:21:33 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117017277
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ging het maar zo makkelijk Krea :D. Structureel met weinig moeite geld binnen harken komt bijna niet voor. Ik denk dat de meeste mensen hier toch wel redelijk wat tijd erin stoppen. Helemaal als je het snelle geld op Youtube wil.
Nee ok, dat snapte ik al wel. :7.
Maar op zich is dit gewoon wel makkelijk. 'S avonds wat tijd investeren om de basis voor elkaar te maken is niet zo erg. Kun je beter doen dan spelletjes en tv.
Dat het niet meteen gouden bergen zijn, zoals bij Acid, dat weet ik ook.
pi_117017343
Ik bedoel in het geval dat het niet zo loopt als je gehoopt had. In principe geldt iets pas als investering, als je er rendement uit verwacht te halen :P vooraf weet je dat natuurlijk niet, maar ik bedoel dus achteraf heb je alleen tijd verspilt als het niets oplevert.

Maar één van mijn best verdienende sites leverde in het begin ook niets op, pas een jaar later toen ik zag dat de bezoekers stegen heb ik adsense enzo erop geoptimaliseerd en begon het wat op te leveren. Soms moet je gewoon geduld hebben en daarom werkt het (naar mijn mening) ook niet goed als je puur website maakt om (zo snel en makkelijk mogelijk) adsense geld mee te verdienen.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:27:26 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_117017436
Op mijn nieuwste site heb ik nog helemaal geen ads staan. Ik wil eerst bezoekers trekken en ranken met de site. Over een half jaar oid evalueer ik wel hoe het ervoor staat en dan kan ik altijd nog ads plaatsen. SEO wordt steeds meer een spelletje van een lange adem hebben.
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2012 @ 11:31:15 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117017559
Maar hebben jullie dan sites met puur wat informatie erop, en dan maar zorgen dat je hoog in de google rankings komt.... of heb je daadwerkelijk goede ideeen gehad en daardoor nu aan het cashen? Het lijkt mij namelijk dat (bv) een forum voor een bepaalde doelgroep, die goed loopt, meer binnenharkt dan een algemene site met informatie over verschillende merken horloges. ?
pi_117017604
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Maar hebben jullie dan sites met puur wat informatie erop, en dan maar zorgen dat je hoog in de google rankings komt.... of heb je daadwerkelijk goede ideeen gehad en daardoor nu aan het cashen? Het lijkt mij namelijk dat (bv) een forum voor een bepaalde doelgroep, die goed loopt, meer binnenharkt dan een algemene site met informatie over verschillende merken horloges. ?
Je moet goede ideeën hebben voor informatieve sites; het probleem van een forum is dat het lastig is om een userbase te krijgen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117017660
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Ik heb voor adsense veelal sites met informatie erop die ik hoog in google gooi. Helaas is de concurrentie voor het grote geld vaak erg hoog. Dus ik zou me richten op een kleinere niche. Bijvoorbeeld als je wil targeten op: Honden. Daar is de concurrentie erg hoog van. Dan kan je beter richten op honden-training of op een ras. Gewoon een kleinere niche uitzoeken met ongeveer 5000 bezoekers per maand en je hebt al een paar euro per dag. Als je dan 10 van zulke sites hebt: do the math
  donderdag 20 september 2012 @ 11:43:05 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_117017896
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:32 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je moet goede ideeën hebben voor informatieve sites; het probleem van een forum is dat het lastig is om een userbase te krijgen.
Sowieso ligt het aan je doelgroep. Heb jij een forum voor ICT'ers dan zal je niet veel aan ads verdienen. Heb jij een forum voor huisvrouwen of oudere mensen dan loop je binnen. Mits je natuurlijk een (grote) actieve userbase op dat forum hebt :P.
pi_117017915
Forums leveren zelden goed geld op en kosten wel veel werk. Je moet dan ECHT een groot forum krijgen.
  donderdag 20 september 2012 @ 11:45:28 #23
131603 Afwazig
Serious business
pi_117017968
Ik richt mij dan ook niet op fora maar op sites met goede informatieve of actuele content. Gisteren nog een artikel geplaatst op een nieuwe website waar de doelgroep echt wat aan heeft. Zoiets kan het op de lange termijn goed gaan doen.
pi_117018095
quote:
Mits je natuurlijk een (grote) actieve userbase op dat forum hebt
Gigantisch moeilijk te krijgen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2012 @ 11:50:07 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117018150
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 11:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb voor adsense veelal sites met informatie erop die ik hoog in google gooi. Helaas is de concurrentie voor het grote geld vaak erg hoog. Dus ik zou me richten op een kleinere niche. Bijvoorbeeld als je wil targeten op: Honden. Daar is de concurrentie erg hoog van. Dan kan je beter richten op honden-training of op een ras. Gewoon een kleinere niche uitzoeken met ongeveer 5000 bezoekers per maand en je hebt al een paar euro per dag. Als je dan 10 van zulke sites hebt: do the math
Ok. Duidelijk. En dan komt het er dus gewoon op neer dat je alsnog veel tijd en energie moet steken in het interessant houden van die sites, omdat mensen anders niet terugkomen. (tenzij je een briljante statische site kunt bedenken, maar de kans dat die nog niet bestaat is nihiel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')