Nee inderdaad.. zeker omdat ik overal me hoofdletters mis en wat spelfouten heb?quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Cersei het volgende:
Je hebt zeker geen Nederlands gestudeerd hè?
Goh, het van jezelf weten en je er alsnog niet voor schamenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:03 schreef Hades24 het volgende:
[..]
Nee inderdaad.. zeker omdat ik overal me hoofdletters mis en wat spelfouten heb?
mag je ook bij duo lenen als je al staat geregisteerd bij bkr? ik dacht zelf van niet. en wil natuurlijk zo min mogelijk schulden bij maken aangezien die ik al heb omdat ik geen werk heb. en de rekeningen gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Platina het volgende:
Je kunt geld lenen van DUO, bovendien zijn ze zeer coulant met de terugbetalingsregelingen.
hahaha nee aangezien het erger kan. vind ik het missen van hoofdletters geen probleem.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:05 schreef Cersei het volgende:
[..]
Goh, het van jezelf weten en je er alsnog niet voor schamen
Nou misschien moet je eens beginnen met je sollicitatiebrieven van correcte grammatica te voorzien. Kan nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:08 schreef Hades24 het volgende:
[..]
hahaha nee aangezien het erger kan. vind ik het missen van hoofdletters geen probleem.
we zitte hier maar op een forum.. daar maak ik me niet zo druk om correcte grammatica..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:09 schreef Cersei het volgende:
[..]
Nou misschien moet je eens beginnen met je sollicitatiebrieven van correcte grammatica te voorzien. Kan nog wel eens helpen.
Ach, ik vind het gewoon ontzettend irritant lezen. En op een gegeven moment neem ik mensen ook niet meer serieus als ze niet eens normaal kunnen typen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:10 schreef Hades24 het volgende:
[..]
we zitte hier maar op een forum.. daar maak ik me niet zo druk om correcte grammatica..
Jawel.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Hades24 het volgende:
[..]
mag je ook bij duo lenen als je al staat geregisteerd bij bkr? ik dacht zelf van niet.
Ik mag toch hopen van niet hequote:
Ok, correctie, ik hoop dat het niet kan met een negatieve registratiequote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je staat al geregistreerd als je een creditcard hebt vanwege de limiet.
Wat?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:58 schreef Hades24 het volgende:
ben nu in totaal al 2.5 jaar opzoek naar werk.
hou eens op met zeiken. Ga terug naar je klasje Nederlandsquote:Op woensdag 19 september 2012 20:11 schreef Cersei het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon ontzettend irritant lezen. En op een gegeven moment neem ik mensen ook niet meer serieus als ze niet eens normaal kunnen typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |