Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is wel naar Londen weer toegeweest,. Voor de leuk en 'voor een project'. Wat zou het zijn,
?
Viel mij ook op,quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.
Of ME. Of ADHD. Of Hoogsensitiviteit. Of bijna doodervaringen. Of..of..of..quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou bijna met haar willen ruilen maar ik wil geen kort pittig kapsel.
Ja ze zegt altijd dat ze het van haar stemming van de dag laat afhangen of ze in staat is tot leuke dingen, maar zo' n tripje plan je van tevoren, lijkt me.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor iemand zonder werk (behalve een column) en ME doet ze opvallend veel leuke dingen.
Maar het zijn ook regelmatig buitenlandse tripjes. Vliegen lijkt me best nog vermoeiend als je ME hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja ze zegt altijd dat ze het van haar stemming van de dag laat afhangen of ze in staat is tot leuke dingen, maar zo' n tripje plan je van tevoren, lijkt me.
Kortom; wie doet mee met die Vriendin-prijsvraag en stelt haar wat kritische vragen?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het zijn ook regelmatig buitenlandse tripjes. Vliegen lijkt me best nog vermoeiend als je ME hebt.
twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 26-09-2012 om 12:31:30Op 23 oktober geeft Pyke een Showcase in Amsterdam. Wie van mijn followers en vrienden wil er komen kijken? Beperkte kaarten ivm locatie. X reageer retweet
En dus nu ook artrose!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of ME. Of ADHD. Of Hoogsensitiviteit. Of bijna doodervaringen. Of..of..of..
Blijkbaar. Maar denk dat ze vooral die indruk wil wekken naar de buitenwereld en op de achtergrond hem langzaam afhankelijk van haar maakt... Zo deed ze dat eerder met d'r ex(-en) ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Day het volgende:
Maar als ik het goed lees, is zij dus Pijpke's manager?
En over 10 jaar heeft ze asbestkanker, vanwege dat pand in Bloemendaalquote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Pijn pijn pijn ME pijn pijn artrose (waar komt dat nou ineens vandaan?) pijn pijn.
Kind, wat een ellende, vooral in blijven zwelgen en gewoon geen nieuw kussen kopen ofzo.
Of Pyke dingen alleen laten doen.. Normale mensen kunnen best zonder hun partner naar het werk, dus dat zal Pyke ook prima lukkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Pijn pijn pijn ME pijn pijn artrose (waar komt dat nou ineens vandaan?) pijn pijn.
Kind, wat een ellende, vooral in blijven zwelgen en gewoon geen nieuw kussen kopen ofzo.
Ben ik de enige die het grappig vond dat ze een oud 'gesticht' had gevonden?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
En over 10 jaar heeft ze asbestkanker, vanwege dat pand in Bloemendaal
Maar natuuurlijk, de zomer is voorbij, Mien schiet weer in een depressiequote:Op woensdag 26 september 2012 18:41 schreef veldsla2000 het volgende:
Ze heeft het er maar druk ME(e)...
[ afbeelding ]
Het is gewoon net zoals moeders die hun eigen dromen via hun kinderen leven (zoals bij die Amerikaanse beautypageants)....quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Of Pyke dingen alleen laten doen.. Normale mensen kunnen best zonder hun partner naar het werk, dus dat zal Pyke ook prima lukken
Scherp...!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die het grappig vond dat ze een oud 'gesticht' had gevonden?Ik dacht; daar kan je beter blijven zitten,
.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Als ze zo'n pijn in d'r nek heeft moet ze er niet zo veel uit lullen.
Hahaha, ik zit hardop te schuddebuikenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Als ze zo'n pijn in d'r nek heeft moet ze er niet zo veel uit lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |