Toch niet weer een Prius he?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Middenklasser is discutabel..maar go on...
En heb 1 andere pic maar dat is een dead giveaway..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:46 schreef Koepert het volgende:
Nu komt het antwoord......
De Bron....noemt dit een Hyundai Accent...daar ben ik het niet mee eens, maar soit, had ik goedgerekend...
Ik denk dat dit een Eerste Generatie hyundai excel is.. dus die was ook goed..
Maar dat was ook de laatste generatie hyundai pony, dus OOK die reken ik goed..
Die sowieso. Maar ik meen mij te herrineren dat het platform ook werd gedeeld met Toyota. Iemand een bevestiging?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker.
Ik weet wel dat die van de Lotus Elise en MG F/TF gelijk zijn.
Dat was het dus. Ik dacht al dat er onderdelen gedeeld werden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef Koepert het volgende:
Platform niet, motor wel.
Toyota motor die in de Elise zit.
Plannen voor samenwerking waren er echter wel.
Met dit heb ik een 406 coupe in gedachte...het zal toch niet?quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:07 schreef Koepert het volgende:
Velgen kloppen niet maar ik heb een vrij zeldzame 405 in mn hoofd.. zo'n race/rally uitvoering.. maar dat lijkt me wat prijzig voor een banger..(links that is.
nope...meer gefocused erop dat het geen t16 was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:51 schreef Koepert het volgende:
Was al gezegd dat de rechter een Supra was btw?
uhuquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:52 schreef Charged het volgende:
Neem aan dat je een mk1 bedoelt?
B-stijl is een give a way.
mi16 geloof ik dat je dan bedoeld? Althans ik vind een mi16 meer plausibel dan een t16quote:
nee,t16,mi16 ken ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef invine het volgende:
[..]
mi16 geloof ik dat je dan bedoeld?
Het ging om de bevestiging dat het niet een MI/T 16 was,hoezo hadden wij dat niet kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Compoantje het volgende:
Je had ook wel kunnen bedenken dat dat geen T16 is toch
En die rechter een Supra? Ik had meer een CRX 1 of 2 in gedachte.
Idd,deed dat al eerder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:12 schreef Koepert het volgende:
Ik denk dat het voor dit spel wel handig is dat de poster van de afbeelding een bron heeft voor de afbeelding zodat onomstotelijk vast staat wat het 'was'
CRX,kom zeg..met die lengtes?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:09 schreef Compoantje het volgende:
En die rechter een Supra? Ik had meer een CRX 1 of 2 in gedachte.
Nouja, niemand gebruikt een zeldzame T16 als banger.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Het ging om de bevestiging dat het niet een MI/T 16 was,hoezo hadden wij dat niet kunnen bedenken?
Captain Hindsight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |