Zo fout.....quote:
Warmquote:Op donderdag 20 september 2012 13:24 schreef Koepert het volgende:
Van A-stijl tot C Stijl kan het ook een Vauxhall Victor zijn, maar dan kloppen neus en kont weer niet..
Zelfde gaat op voor een Dodge Dart bijvoorbeeld..
A tot C is vrij compact, 70s style, terwijl neus en kont weer vloeiend eind 60 zijn..
Dit doet mij vermoeden dat het weer eens geen Amerikaan is..
stijl is trouwens overduidelijk mid 60''squote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:33 schreef Koepert het volgende:
Ik wil wel vragen of het een Amerikaan is of niet..
Maar dat maakt t zo'n dead give away als je NEE zegt![]()
Dan vermoed ik namelijk Vauxhall Victor of Renault Rambler
Wel Amerikaan...dan hebben we meer opties.
Ik vind dit anders een restauratiewaardig mooie autoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
De Rambler.. Renaults dappere poging...maar..mweeeeh..
ze hebben het later nog een keer geprobeerd, was ook niet een succes volgens mij, met de Le Car en de 25quote:Op donderdag 20 september 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:
De Rambler.. Renaults dappere poging...maar..mweeeeh..
Le Car was toch de USA invasie van de Renault 5?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben het later nog een keer geprobeerd, was ook niet een succes volgens mij, met de Le Car en de 25
jepsquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Le Car was toch de USA invasie van de Renault 5?
quote:
sstttquote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Afbeeldingsnaam geeft het weg
Haha, ja, dan was het inderdaad een Rambler van begin-mid 60er jaren.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zo fout.....
Terwijl je met je eigen hobby zo dichtbij zit.....
En dan ga je het toch fout raden de volgende keer
Close but no.....sigaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 20 september 2012 14:06 schreef Klonk het volgende:
Ik ga weer iets Talbot achtigs roepen, gewoon omdat ik er van hou en het doet me denken aan een Horizon doet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |