deze?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:19 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een rooie op de King Cruise gezien.
Mooie auto's.
Volgende komt zo online.
ik reserveer mijn antwoord tot morgenochtend, de C-stijl geeft hem wegquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Compoantje het volgende:
Een makkelijke voor sommige mensen hier:
[ afbeelding ]
Ziet er heel mooi uit, het is alleen geen echte SSquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Hij zag er wat beter uit:
[ afbeelding ]
Hij geeft het wel aan op het kenteken.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit, het is alleen geen echte SS
maar godbetert wat een mooi ding
plymouth hemi cuda? [ Plymouth Barracuda ] ?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Compoantje het volgende:
Een makkelijke voor sommige mensen hier:
[ afbeelding ]
Dan zit er een verkeerd front opquote:Op woensdag 19 september 2012 22:49 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Hij zag er wat beter uit:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
plymouth hemi cuda? [ Plymouth Barracuda ] ?
Bekijk zijn postgeschiedenis.......2de topicquote:
Nee. Je zit wel goed wat betreft muscle cars.quote:
Ja, verklap het maarquote:Op donderdag 20 september 2012 00:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Bekijk zijn postgeschiedenis.......2de topic
Het is een pony.......quote:Op donderdag 20 september 2012 02:08 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee. Je zit wel goed wat betreft muscle cars.
[..]
Ja, verklap het maar
Heb je nooit, zul je moeten makenquote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef the85mc het volgende:
Mooi project Compoantje. Ik had zo'n soort bak wel eens gezien, maar em nu niet herkend.
Lijkt me echt mooi om zo'n ding te restaureren en rijden, al heb ik nu daar te weinig tijd/geld/ruimte voor..
Het is een beginquote:Op donderdag 20 september 2012 10:43 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, aan studieschuld en een balkon aan ruimte zal ik niet genoeg hebben
Is dit trouwens een Amerikaan?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Amerikaan?
Of weer zo'n Ik-lijk-wel-amerikaan-maar-ben-het-lekker-toch-niet?
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Amerikaan?
Of weer zo'n Ik-lijk-wel-amerikaan-maar-ben-het-lekker-toch-niet?
Wij hebben er ook niet altijd (lees: bijna nooit..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:34 schreef the85mc het volgende:
Mooi project Compoantje. Ik had zo'n soort bak wel eens gezien, maar em nu niet herkend.
Lijkt me echt mooi om zo'n ding te restaureren en rijden, al heb ik nu daar te weinig tijd/geld/ruimte voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |