huh wat kan je dan gratis reizen wat?!?!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou dan ov chipkaart aanschaffen voor 7 euro, en automatisch uploaden selecteren. je krijgt dan na een paar dagen je ov kaart binnen
dan via NS.nl een NS altijd voordel abo bestellen en dan moet je naar een ov ding op het station en kan je die zo op je chipkaart zetten
heb k ook gewoon
paar week terug wist ik er niks vanquote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
DV is ineens wel OV expert geworden
waarom wil je dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Als ik al mijn loon spaar, plus zakgeld dan zou ik ongeveer op 1400 euro uit komen in juli. En dan met verjaardag denk ik 1600 dus net niet genoeg voor een jaarkaart.
nee als je automatisch uploaden op je ov hebt, en een ns altijd voordeel abo dan reis je met voordeelquote:Op woensdag 19 september 2012 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
huh wat kan je dan gratis reizen wat?!?!
Ik dacht dat studenten altijd vrij hadden en bier dronken doordeweeks en lamzat waren elke dagquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Het leven is zwaar als je wilt studeren
Is dat niet irritant dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee als je automatisch uploaden op je ov hebt, en een ns altijd voordeel abo dan reis je met voordeel
er staat dan bijv 20 euro op je ov, en als je reis 6 euro is dan staat er nog 14 euro op je ov.
als je dan onder de 5 euro komt, dan komt er automatisch 20 euro van je rekening af, op de kaart
En wat koste dit?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een alienware PC met i7 derde generatie met 5 TB hdd en 32 GB geheugen en de nieuwste geforce kaart 2 keer in SLI.
Waarom ga je dan geen havo doen na vmbo? dan ben je ongeveer 18 als je klaar bent met school en kan je studentenov aanvragenquote:
Weet niet mag denk ik niet meer op mijn school.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen havo doen na vmbo? dan ben je ongeveer 18 als je klaar bent met school en kan je studentenov aanvragen
Gmtaquote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen havo doen na vmbo? dan ben je ongeveer 18 als je klaar bent met school en kan je studentenov aanvragen
Waarom zal de school jou weigeren?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet mag denk ik niet meer op mijn school.
Zoek dan een school in de buurtquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet mag denk ik niet meer op mijn school.
Dus?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow is van havo naar mavo gegaan jongens
Ik ook dv maar ik zit ook wéér op havo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
snow is van havo naar mavo gegaan jongens
Mwa kan beter, de woonkamer en mijn slaapkamer zijn momenteel één grote bouwputquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |