Heb je het opgenomen?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Belt de Albert Heijn 'Wist je dat je vanavond moest werken?' 'Ik heb vorige week ontslag genomen' 'oh'
Dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb liever een computer van 7000 euro
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Belt de Albert Heijn 'Wist je dat je vanavond moest werken?' 'Ik heb vorige week ontslag genomen' 'oh'
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vroeg me af wat ze moesten dus ja.quote:
Overkill...quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb liever een computer van 7000 euro
waarvoor wil je het gebruiken dan? ik heb namelijk gewoon ns altijd voordeel, kost maar 20 euro per maandquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Snowbells het volgende:
¤ 1634,00 gaat dit mij kosten. Even sparen dus
Da's alleen korting.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reiziger(...)nten#altijd-voordeel
altijd vrij ns abo is 250 per maand.
je moet een ov chipkaart aanschaffen en daar kan je dit abonnement opzetten
Ik wil in Arnhem studeren, en ik krijg geen studenten ov omdat minderjarig en mbo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarvoor wil je het gebruiken dan? ik heb namelijk gewoon ns altijd voordeel, kost maar 20 euro per maand
Dat is fucking 300 in de maandquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ns altijd vrij niet, ns altijd voordeel wel
Gewoon wachten met studeren dat je meerderjarig bentquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil in Arnhem studeren, en ik krijg geen studenten ov omdat minderjarig en mbo.Hier heb je geen kunstacademie.
Ik zou dan ov chipkaart aanschaffen voor 7 euro, en automatisch uploaden selecteren. je krijgt dan na een paar dagen je ov kaart binnenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil in Arnhem studeren, en ik krijg geen studenten ov omdat minderjarig en mbo.Hier heb je geen kunstacademie.
Ik ben 16 als ik afstudeer.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon wachten met studeren dat je meerderjarig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |