En toen?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef kannihaan het volgende:
Wij gingen vroeger om 23:00 de straat op
Erg herkenbaar dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef ikjijallebei het volgende:
gisteren kwam ik de vrouw van de plaatselijke burgemeester tegen tijdens het lopen door het bos, ik liet toen mijn hont uit. toevalligerwijs liep zij hier dus ook, in zeer schaarse kleding, geen idee warom, was btje vreemd weetje.. is een officieus hondenuitlaatbos en niet een schaarsloopkleding bos. Nou goed, ze vroeg me dus of ik de weg naar het gemeentehuis wist, dat wist ik wel... die kant op mevrouwtje van de burgemeester, en ik wees in een bepaalde richting. Oke bedankt jongeman zei ze, ze pakte m'n hand vast en sleurde me me een "zijspoor" in zo tussen de bomen en takjes. ze deed mijn broek omlaag en begon als een malle mij te pijpen. ik reageerde hierdoor met wtf? wat doet u mevrouw van de burgemeester? zodra ik dit zei beet ze in mijn piemel (die overigens al een beetje hard werd), dit deed een beetje pijn, direct zei ze; jij noemt mij hierna geen mevrouwtje van burgemeester meer, lekkere jongeman, jij noemt mij: slet of soortgelijke termen. nadat ik haar lekker had uitgescholden en zei van: pijp me sneller vieze snollebol en zulks, kwam ik klaar en ze liep snel weg met mijn zaad in haar mond. Ik dacht; wat is deze?!?!?
met andere woorden: vrouwen willen niet bescherm worden, ze willen piemel, overal.
Gewoon op die knop met die aanhalingstekens drukken bij de post die je wilt citeren, saai wijfquote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Saaiwijf het volgende:
hoe the fuck citeer je op dit forum?
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Saaiwijf het volgende:
hoe the fuck citeer je op dit forum?
Vrouwen met een griepje zijn veel erger. Mannen hebben er 1x per jaar (max) last van.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg maar één ding: mannen met een griepje
Zo'n vrouw heb ik wel gekend ja, die elke keer als je haar sprak begon te ratelen over allerlei pijntjes.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Vrouwen met een griepje zijn veel erger. Mannen hebben er 1x per jaar (max) last van.
Een vrouw zeurt elke week over hoofdpijn/buikpijn/(vul maar iets in).
De werkelijkheid is natuurlijk dat de man na een dag keihard werken ook nog eens kan gaan stofzuigen terwijl de vrouw met haar dikke reet op de bank naar GTST ligt te kijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet meer zo, En werkt een vrouw gewoon mee.
Daarbij moeten vrouwen dan ook nog koken, het huishouden, de kinderen en de was doen.
Ja, die ken ik ook. Doodvermoeiend.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n vrouw heb ik wel gekend ja, die elke keer als je haar sprak begon te ratelen over allerlei pijntjes.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook. Doodvermoeiend.
Dat is dus echt niet de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
De werkelijkheid is natuurlijk dat de man na een dag keihard werken ook nog eens kan gaan stofzuigen terwijl de vrouw met haar dikke reet op de bank naar GTST ligt te kijken.
Denken dat emancipatie twee kanten op werkt.
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad.Het komt over alsof ze 85 zijn plaats van midden twintig.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet de werkelijkheid.
De werkelijkheid is dat vrouw terug komt van haar werk... wat opruimt en aan het avondeten begint, daarna komt de man thuis. Chagrijnig van kut collega's/kut werk of kut baas. Vrouw moet het allemaal aanhoren natuurlijk. Daarna kan zij nog de afwas doen. En gaat de man even ontspannen. En vrouw die gewoon nog de was en alles moet doen.
De taferelen uit jullie posts komen allebei voor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
De werkelijkheid is natuurlijk dat de man na een dag keihard werken ook nog eens kan gaan stofzuigen terwijl de vrouw met haar dikke reet op de bank naar GTST ligt te kijken.
Denken dat emancipatie twee kanten op werkt.
Ja echt hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.! Ik vraag me dan altijd of hoe het eraan toe gaat als ze pakweg 70 zijn. Dat zal wel de hele dag gemiep zijn over lichamelijke klachten.
Ik ken alleen mijn tafereeltje.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
De taferelen uit jullie posts komen allebei voor.
Was jij niet degene die al haar hele leven op haar luie reet zat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet de werkelijkheid.
De werkelijkheid is dat vrouw terug komt van haar werk... wat opruimt en aan het avondeten begint, daarna komt de man thuis. Chagrijnig van kut collega's/kut werk of kut baas. Vrouw moet het allemaal aanhoren natuurlijk. Daarna kan zij nog de afwas doen. En gaat de man even ontspannen. En vrouw die gewoon nog de was en alles moet doen.
Daarom zeg ik ook dat die van Nobu ook voorkomt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |