Waar?Bij FL_Freak thuis. Dit is een plaats in de omgeving Den Bosch/Oss. De plaats is in Nuland. Via 9292ov kun je berekenen hoe je hier kan komen. (preciese huisgegevens komen in een PM tegen die tijd).
Slaapplek?De vaste plekken zijn bezet dus diegene die niet op tijd waren met aanmelden ervoor zullen zelf een opblaasding of matje moeten meenemen
Matras 1: Dromenvangertje
Matras 2: Krullenbolletje
Matras 3: leeell
Matras 4: SV
Matras 5: P_Z
Bank: 2happy4u
Luchtbed: Ro-ald
Wanneer en hoe?Ik stel voor dat we de meet op 13 oktober beginnen omstreeks 13.00 en het eindigt om 15.00 op zondag. Ik moet namelijk daarna nog opruimen en in de avond naar een concert dus
Eten en drinkenHet zou fijn zijn als iedereen wat mee zou nemen. Dus bier en drank etc Qua eten gaan we BBQ'en. Dus als iedereen wat dan ook wat BBQ voedsel meeneemt zou tof zijn.
In het dorp hier is de Albert Hein tot 18.00 open. Dus je zou ook in plaats van met het hele reizen shit meenemen, kun je ook voor die tijd dus even naar de albert hein gaan in Nuland en dan is het 5 min lopen

.
Mensen die komen/misschien komen graag de lijst kopiëren en jezelf toevoegen!Laatste up to date lijstKomers:
- Smitjew
- Dromenvangertje
- F7
- Snowbells
- Plastic_Zak
- leeell
- Wietparkiet
- Beach
- Krullenbolletje
- Heatseeker
- Ezechielk + nog iemand
- SV
- LompeHork + LompeVrouw
- UFT + Intronic
- Danger.Mouse
- computerprobleem
- Flippiee
- stevenmac26
- 2Happy4You
- Oceanview
Misschien:
- Dientje12
- Hypocriet
- Eyd
- Dimens
- SpaceInvaders
- Spouwerranger
- Nestalgie
- arachide
- HappyBob
- Ga.aguyim
- heloef
- rockiejj
Eten/drinken FL_Freak: Paar kratjes bier, fris en wat broodjes in de ochtend
wietparkietje: Kratje en wat bolletjes voor de volgende ochtend
Dromenvangertje: 2 flessen wijn, cosmopolitan en frikandellen
LompeHork: Twee kratjes pils en fris voor hemzelf (de fris dus, niet die kratten )
Heatseeker: Kratje beugels, flesje rum en cannabis.
Uft - Intronic: Wijn, hamburgers, bolletjes en frisdrank.
Danger.Mouse: Rum/wodka/whisky en fris. Doosje partysnacks voor de gezamelijke munchies.
Ga.aguyim: Fris (Cola) en biefstuk of kip.
Flippiee: Wodka, cassis
Spaghettivreter: paar sixpacks bier, zakken chips en plastic bekertjes.
Blaat.Papegaai: Fust bier Bavaria , Condooms(Durex), Chips (Doritos), Mayonaise en Curry + uitjes!
Plastic_zak: Kratje bier (of sixpacks, ligt eraan hoe ik kom), wat kanon en wat eten voor op de bbq
Stevenmac26: fles whisky
smitjew: 2 flessen jonge jenever en een vlees mix.
Nestalgie: Kip en smokewaren
Ik neem aan dat iedereen iets meeneemt, zelf niets meenemen maar wel alles opzuipen/leegvreten wordt niet op prijs gesteld. Gezond verstand, moet goedkomenVanaf nu gewoon weer de lijst overnemenVanaf nu gewoon weer de lijst overnemen[ Bericht 2% gewijzigd door FL_Freak op 19-09-2012 15:09:19 ]