Prullenbak 50Lquote:
Boxen doen ze niet meer aanquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef tralalala het volgende:
Vast al 100x gezegd maar geen box deze hunt?
Beste heer Janssen,quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef tralalala het volgende:
Vast al 100x gezegd maar geen box deze hunt?
Duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Beste heer Janssen,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De HUNT duurt dit keer ook 48 uur, het is gebruikelijk (op de laatste keer na dan) dan een hunt 24 uur duurt daarom is dat daar gemeld.
Er worden geen boxen verkocht tijdens de hunt daarom staat deze informatie ook niet gemeld.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan adviseren wij u te reageren op dit bericht (voor een snellere afhandeling).
Wij wensen u een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Handstofzuigerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Prullenbak 50L
Kolonisten + uitbreidingen
Dirt Devil hand stofzuiger
Fussball table
En bedankt he.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:12 schreef Melleyn het volgende:
Morgen op de FP: Fok!ker sterft na 3 dagen koopjesjagen
Tis geschiktquote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Mucha-Girl het volgende:
Strooitijd voor Bambino voor de dames: luxe giftset
For the needyquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:12 schreef Melleyn het volgende:
FUquote:
FU*2quote:
Jij wenst me dood en wilt me autoquote:
Ik claim alleen je auto áls je dood bent hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 15:12 schreef Melleyn het volgende:
Tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |