SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Deel het via de DM, dan kunnen de Fok!ers er nog even plezier van hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:11 schreef Confetti het volgende:
Ik twijfel omdat ik weet dat een aantal mensen er ook vanaf weten. Ze maken er alleen te veel misbruik van.
Straks fixed EA het en is het over met de pret.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Deel het via de DM, dan kunnen de Fok!ers er nog even plezier van hebben.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Kan je spelers van RW naar RF doen?
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Kan je spelers van RW naar RF doen?
Als ik het bekendmaak dan gewoon voor iedereen. Zoiets lekt toch altijd uit en dan heb ik liever mega abusequote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Deel het via de DM, dan kunnen de Fok!ers er nog even plezier van hebben.
Doe doe doequote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ik het bekendmaak dan gewoon voor iedereen. Zoiets lekt toch altijd uit en dan heb ik liever mega abuse
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Johnbon het volgende:
Oke zeg maar wat je wilt confetti.. Naaktfoto's van me vriendin?
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als ik het bekendmaak dan gewoon voor iedereen. Zoiets lekt toch altijd uit en dan heb ik liever mega abuse
Wel doorsturen dan Confettiquote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Johnbon het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Johnbon het volgende:
Bullshit. Je lult uit je nek.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hup , vertelquote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Da's ook best bijzonder hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bullshit. Je lult uit je nek.
Veel goedkope spelers, oppikken voor 150c en verkopen voor +- 350.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice!
Hoe dat dan? Zulke goedkope spelers, of gewoon veel?
Jij zoekt dus gewoon op max. bid 150 en dan op alles bieden wat je tegenkomt? Of alleen goud/bekend?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Veel goedkope spelers, oppikken voor 150c en verkopen voor +- 350.
Ik heb nog nooit iemand uit z'n nek zien lullen in het circus.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:15 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mensen werken niet voor niks in het circus he
Ik ken echt totaal geen namen van skillers of ''bekende'' spelers, dus ik kijk gewoon wat goud, goedkoop en snel is en ik maak een gokje.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jij zoekt dus gewoon op max. bid 150 en dan op alles bieden wat je tegenkomt? Of alleen goud/bekend?
Nee, dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
Mijn FUT Founder status is gewoon gereset.![]()
[ afbeelding ]
Gaan ze fixenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef pascal08 het volgende:
Mijn FUT Founder status is gewoon gereset.![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ken echt totaal geen namen van skillers of ''bekende'' spelers, dus ik kijk gewoon wat goud, goedkoop en snel is en ik maak een gokje.
Komt zo op Breaking News, hij wil graag mega-abuse.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef JacobDubbel het volgende:
Hij kan het wel beter vertellen als het nog werkt
Met nadruk op ALS zeker?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef JacobDubbel het volgende:
Gaan we dan ook in het EA forum zetten dat wij van het Dutch Fok Forum, zo slim zijn , dat we allemaal miljonair zijn?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef JacobDubbel het volgende:
Denk dat ik er een stuk of 15 voor 150c had, de rest gaat meer richting de 300. 150c is wel schaars, moet je mazzel mee hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice!
Haal je veel gouden voor 150c binnen dan? Of valt tegen?
Mij wel, krijg ik ook eens leuke spelersquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fut hacks voor unlim pakjes lijkt me niet eens leuk trouwens
GJE, Marcie en al die debieltjes wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan we dan ook in het EA forum zetten dat wij van het Dutch Fok Forum, zo slim zijn , dat we allemaal miljonair zijn?
Gaat vervelenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mij wel, krijg ik ook eens leuke spelers
Jawel joh alles discarden tot je Ronaldo oid krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet als je miljoenen hebt en alles kan kopenquote:
Stuur ze maar door dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja , daar doel ik opquote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet als je miljoenen hebt en alles kan kopen
Ronaldo/Messi/Zlatan hybrid in je eerste potje xDquote:Op woensdag 19 september 2012 14:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jawel joh alles discarden tot je Ronaldo oid krijgt.
800 coins!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:21 schreef fetss het volgende:
walcott 3-4-3 voor hoeveel kopen? staat nog op mijn watch list
heb ik ook, kan geen auction meer vindenquote:
Net zolang op volgende pagina klikken tot je ze weer vindt!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
heb ik ook, kan geen auction meer vinden
Neequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Net zolang op volgende pagina klikken tot je ze weer vindt!
Je komt rond pagina 100 ofzo wel weer auctions tegen! :p
Lol bij mij staan ook nog eens exact dezelfde spelersquote:
Gewoon domweg doorklikken!quote:
Stam + dquote:Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gewoon domweg doorklikken!
Hij verwijderd de afgelopen auctions niet van de pagina blijkbaar... Je komt vanzelf iets tegen!
Of het bericht dat hij typt is echt tering lang!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Confetti is met de noorderzon vertrokken
Bij mij niet. Zit al op pagina 186.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gewoon domweg doorklikken!
Hij verwijderd de afgelopen auctions niet van de pagina blijkbaar... Je komt vanzelf iets tegen!
Niet alles over een kam scheren. Mij maakt het niet zoveel uit als iemand meer coins heeft of teams.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel grappig, dat iedereen Confetti veroordeeld en triest vindt omdat hij steeds meesterlijke teams heeft door glitches te vinden, maar als hij zegt er 1 ontdekt te hebben, staat iedereen te dringen, als stel dorstige Afrikanen bij 1 bakje water, om de glitch te mogen weten.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Zit al op pagina 186.
Zoek maar eens op gold/150c max bid!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Zit al op pagina 186.
Heel mooi omschreven weer.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Wel grappig, dat iedereen Confetti veroordeeld en triest vindt omdat hij steeds meesterlijke teams heeft door glitches te vinden, maar als hij zegt er 1 ontdekt te hebben, staat iedereen te dringen, als stel dorstige Afrikanen bij 1 bakje water, om de glitch te mogen weten.
Achja, dat is toch altijd zoquote:Op woensdag 19 september 2012 14:26 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zoek maar eens op gold/150c max bid!
Dan zul je zien wat ik bedoel
ik had het woordje iedereen niet moeten gebruiken. Fijn dat jij wel op de boodschap let ipv woordjesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heel mooi omschreven weer.Maar het is wel een beetje het kat om het spek binden.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Hulk is trouwens ook weer achterlijk goed.
Maar hij wil toch mega abuse?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:29 schreef pascal08 het volgende:
Als je die glitch gewoon via de DM bekend maakt, dan zijn het hoogstens 20 mensen die van die glitch afweten.
Die kans is wel aanwezig ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar dat feest in Haren?
Nou, ik wil hem best helpen met abusen hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, daar houdt ie van denk ik.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 19-09-2012 om 14:31:39The search issue has been reported. Will update when I hear anything. reageer retweet
Ja nu je 3 4 5 atb niet meer kan zien wel jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Formation cards zoeken is echt een hel
Ben jij ook al zo'n pro hacker dan Pascal?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef pascal08 het volgende:
Maarja Confetti gaat 'm niet bekend maken, dus ik ga wel ff zoeken. Als er echt een lek is horen jullie het over een paar minuten.
Hier hoef je geen hacker voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n pro hacker dan Pascal?
Gewoon doelloos op dingen klikken zeker?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier hoef je geen hacker voor te zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je een freepack hebt, maar hem niet opent kun je met fifapoints packs kopenMaar hoe kun je fifapoints kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat mogelijk is koop ik wel een aantal packs!
He? Pre-order glitch?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef pascal08 het volgende:
De pre-order glitch lijkt wel weer aanwezig, net als vorig jaar. Het lukt me alleen nog niet om 'm te gebruiken.
Kan niet tot release..quote:Op woensdag 19 september 2012 14:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
He? Pre-order glitch?
Wat was deze dan?
Iemand meer informatie over die fifa points?
Kon je packs openen die je normaal niet kon openen via de webapp. Het is alleen lastig om de goede combinatie te vinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
He? Pre-order glitch?
Wat was deze dan?
Iemand meer informatie over die fifa points?
Combinatie op de manier van?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kon je packs openen die je normaal niet kon openen via de webapp. Het is alleen lastig om de goede combinatie te vinden.
Dan gaat de WebApp down. Alles naar de klote.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef Nickskuh het volgende:
Als die confetti nou gewoon komt uitleggen
Beter nu dan over 3 wekenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan gaat de WebApp down. Alles naar de klote.
Wat houdt het dan in? Niet hoe het moet maar wat gebeurt er als je het verteltquote:Op woensdag 19 september 2012 14:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan gaat de WebApp down. Alles naar de klote.
De prijzen schieten de lucht in.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat houdt het dan in? Niet hoe het moet maar wat gebeurt er als je het vertelt
Klopt...waar ik vorig jaar op dag 2 een bod had van 30k voor Cavani, heb ik hem anderhalve week later voor 225k verkocht.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
David Silva zou echt wel richting 200K worden en Lavezzi ook wel boven de 100K
Nou en als wij het verkopen is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
De prijzen schieten de lucht in.
Maar dan hebben wij geld genoegquote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik weet dat je een dikke duim hebt waar je die dingen uit kan zuigen, maar kom opquote:Op woensdag 19 september 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
David Silva zou echt wel richting 200K worden en Lavezzi ook wel boven de 100K
quote:Op woensdag 19 september 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een dikke duim hebt waar je die dingen uit kan zuigen, maar kom op
Oh, meneer de 26 jarige weet het altijd weer beter.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een dikke duim hebt waar je die dingen uit kan zuigen, maar kom op
Nee, want low rated goldquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Lamela nog gaan stijgen? 2.5k in 4-3-3 lijkt me niet duur..
Nah staan vast pagina's vol meequote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Als een aantal mensen het hier weten toch niet..quote:Op woensdag 19 september 2012 14:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
5* skills en de andere stats zijn redelijk, ik denk het wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
25quote:Op woensdag 19 september 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, meneer de 26 jarige weet het altijd weer beter.
Alles gaat omhoog als het spel uitkomt.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
En de ligue 1 is nu beter. Lavezzi is ook beter. Dus....quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
25
Maar die prijzen zuig je toch gewoon uit je duim..Lavezzi was vorig jaar 35k ofzo in de eerste week van het spel (eerste week waarin je daaderkelijk kon spelen bedoel ik dan). En dat was in een veel betere en meer populaire competitie..
Wat denk jij over de prijs van Benzema dan?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
25
Maar die prijzen zuig je toch gewoon uit je duim..Lavezzi was vorig jaar 35k ofzo in de eerste week van het spel (eerste week waarin je daadwerkelijk kon spelen bedoel ik dan). En dat was in een veel betere en meer populaire competitie..
Die vdw kan wel wat waard wordenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar alvast een team gemaakt
Ik zit nog met die tiefus auction searchquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol tis nu wel makkelijk geld verdienen op de xbox webapp
Ja daarom heb ik 'm ook gekochtquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vdw kan wel wat waard worden
Lol Van der Wiel Ajax?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kan dat altijd moeilijk inschatten zo aan het begin, maar ik kan je wel vertellen als iemand er minstens 50k naast zit.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat denk jij over de prijs van Benzema dan?
Ja, ik had 'm ook gekocht.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vdw kan wel wat waard worden
Ligeon een CB?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Denswilquote:
Mensen hier zeiden tussen de 120-200k namelijk, ik telde mezelf al rijkquote:Op woensdag 19 september 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan dat altijd moeilijk inschatten zo aan het begin, maar ik kan je wel vertellen als iemand er minstens 50k naast zit.
jaquote:
Ouwe ajaciedquote:
Naaai!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef OmniRocket het volgende:
pfff confetti, dat is echt bagger dat dat erin zit...
thanks voor het vertellen tough
trolololquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef OmniRocket het volgende:
Hihahoquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef OmniRocket het volgende:
Jij gaat balen als je ziet dat hij volgende week dik 100K waard isquote:Op woensdag 19 september 2012 14:57 schreef Roypsv het volgende:
Silva al 25k geboden
Ligue 1 team wordt het dan maar
ja fuck it ;pquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij gaat balen als je ziet dat hij volgende week dik 100K waard is
Heb ik hem ook geprobeerd uit te leggen maar hij wil nu een team makenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij gaat balen als je ziet dat hij volgende week dik 100K waard is
Zelfde kleur ogen?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja. Ze lijken best veel op elkaar
[ afbeelding ]
Vorige jaar had hij nog dreads die Ligeon. Matige speler is dat in het echtquote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja. Ze lijken best veel op elkaar
[ afbeelding ]
Benzema heeft een hogere rating dit jaar, maar heeft slechtere stats dan de UP van vorig jaar. Nu is het een 87 en dat was een 85quote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen hier zeiden tussen de 120-200k namelijk, ik telde mezelf al rijk![]()
Hij had gewoon moeten spelen en dan die hele Silva weg denken.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik hem ook geprobeerd uit te leggen maar hij wil nu een team maken
Ik kan niet eens zoekenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Jonnsie het volgende:
Voor de Xboxers:
Sessegnon 3-4-1-2 CAM 750 op geboden nog ander halve minuut
Nou gaat het losquote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Confetti het volgende:
Beste mensen,
Download alvast Firefox.
Bvd.
Als je het verteld ben je echt een heldquote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Confetti het volgende:
Beste mensen,
Download alvast Firefox.
Bvd.
Geloof mij, als het echt zo is, gaat dat gebeuren.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou wel epic zijn als wij, van het nietige fok! Forum EA plat kunnen krijgen
Donequote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Confetti het volgende:
Beste mensen,
Download alvast Firefox.
Bvd.
Staat er op!quote:Op woensdag 19 september 2012 15:01 schreef Confetti het volgende:
Beste mensen,
Download alvast Firefox.
Bvd.
Waren ook al de eerste op de Webb app.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou wel epic zijn als wij, van het nietige fok! Forum EA plat kunnen krijgen
Dus hebben we nu ook weer 2 uur om de klooien?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef Vijf_voor het volgende:
De eerste 2 uur geloven ze het niet
FUCK THE POLICEquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik waarschuw jullie wel voor consolebans. Niet te gierig worden en niet abusen.
2e ps3 achter de handquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
Shit is about to hit the fanquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Wat gaat er gebeuren? ik snap het niet
Als dat zo is, koop ik een xboxquote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
Console bans? Hoe willen ze dat doen, ze kunnen toch alleen je EA account bannen?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
vertelllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 19 september 2012 15:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Shit is about to hit the fan
Konfettie gaat ons leren h4x0r3nquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef zerokil het volgende:
Jongens wacht ik ben nog niet thuis
Oke, dus alle coins direct uitgeven?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef Confetti het volgende:
Ik raad jullie straks aan niet teveel munten te hebben maar vooral top spelers. Je moet zo weinig mogelijk aandacht trekken.
Fuck hem.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef zerokil het volgende:
Jongens wacht ik ben nog niet thuis
samequote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
Firefox en Tamper Data beide geïnstalleerd.![]()
![]()
tamper data?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
Firefox en Tamper Data beide geïnstalleerd.![]()
![]()
komop mannnnnnnnnnnnnnnnnnn erectie timequote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef Confetti het volgende:
Ik ben fucking hebberig. Nog even flink doorcheaten voor alles bekend wordt. Moment.
jaoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
Allemaal tamper data geïnstalleerd?
Omgquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
Extra>> Tamper data. Zet hem alvast aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef JacobDubbel het volgende:
Waar staat die add-on als ie is geïnstalleerdHaast je Confetti hij begint al slap te worden
Stoereknul man!quote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit account durf ik wel risico te nemen.
Ik heb he al 5 keer geïnstalleerd, hij geeft steeds aan dat de license verlopen is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef pascal08 het volgende:
kan je het ook gebruiken op je echte account?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Extra>> Tamper data. Zet hem alvast aan.
Typischquote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb he al 5 keer geïnstalleerd, hij geeft steeds aan dat de license verlopen is.
Sommige sneuvelen, andere gaan door....quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb he al 5 keer geïnstalleerd, hij geeft steeds aan dat de license verlopen is.
De code is...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Extra>> Tamper data. Zet hem alvast aan.
Samequote:
neequote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Confetti het volgende:
Ok, weten jullie nog de pakjes cheat van vorig jaar?
NEE LEG UITquote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Confetti het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Confetti het volgende:
Wtfquote:
Ik poepte net in m'n broek, even verschonen, zo terug!quote:Op woensdag 19 september 2012 15:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
SPANNENDER DAN MIJN ONTMAAGDING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |