Hello Auntie Appelflap!quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hee die had ik nog helemaal niet gezien, cooooooooool!
Daar zit m'n neefje in!![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef Mineola het volgende:
32+4, vers van de pers!We lopen qua buik net zo gelijk op als qua termijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch wil ik jouw bol ook graag zien! Kom maar doorrrrrquote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Mooi Spees_Eend!
Leuke kat ook
ik durf niet meer te posten tussen al die mooie lijntjes.
Ja euh.... alleen ben ik vergeten om een foto te makenquote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef L0t.. het volgende:
Heel erg mooi dames! Slank lijntje of niet, er groeit toch maar mooi een kindje daarbinnen, dat maakt elke buik toch superbijzonder
Ik ben ook heel benieuwd Kyara! En LB, jij zou nog een bruiloftsfoto posten toch?
Ja halloquote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja euh.... alleen ben ik vergeten om een foto te maken![]()
's Ochtends had ik teveel haast, en toen ik 's avonds thuiskwam ben ik direct naar boven gerend om mn legging en grote warme coltrui aan te trekken![]()
Thanx! Jawel joh gewoon foto's plaatsen! jij krijgt een tweeling, toch? Dan mag t best wat bollerquote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef Kyara het volgende:
Mooi Spees_Eend!
Leuke kat ook
ik durf niet meer te posten tussen al die mooie lijntjes.
Dankje! Heb idd twee katten rondlopen die als een schaduw achter me aanlopen dus die meestal mee op de foto gaan. Heb één foto net maar vervangen omdat zwarte poes op de achtergrond wijdbeens dr witte anus aan het wassen wasquote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Prachtig SE!
Ik vind jouw foto's ook vaak zo leuk door die katten op de achtergrond![]()
Dat in combinatie met het mooie bed geeft een leuk sfeertje
quote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb één foto net maar vervangen omdat zwarte poes op de achtergrond wijdbeens dr witte anus aan het wassen was
Als goedmakertje twee foto's vers van de persquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Kyara het volgende:
LB![]()
Ik zal straks een foto maken. Eerst wil er iemand eten....
Met buik uit kun je er ook niet meer omheenquote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als goedmakertje twee foto's vers van de pers
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Buik in, en buik uitMijn ex heeft me waarschijnlijk in een onoplettend moment met buik uit gezien
Goed, zeg!quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als goedmakertje twee foto's vers van de pers
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Buik in, en buik uitMijn ex heeft me waarschijnlijk in een onoplettend moment met buik uit gezien
Nog 20 cm, dan hangt het denk op mn kont... Duurt alleen zo onwijs lang!quote:Op maandag 24 september 2012 14:55 schreef becky27 het volgende:
Mooi Tico, lang haar heb je ook![]()
Ladylike, ook een mooie buik! Groeit goed.
heb ik ook gehad (nu niet meer) en dan was ik of weer zat of het was dood.... dus liet ik het weer knippen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog 20 cm, dan hangt het denk op mn kont... Duurt alleen zo onwijs lang!
Eigenlijk zo vaak mogelijk in een knot dragen, niet te vaak wassen enzo. En elke 3 a 4 maanden een cm eraf laten halen...quote:Op maandag 24 september 2012 15:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
heb ik ook en dan ben ik of weer zat of het is dood.... dus laat ik het weer knippen.
jup, en dan denk ik wel eens, waarom heb ik dat lange haar eigenlijk want ik heb het nooit los.quote:Op maandag 24 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk zo vaak mogelijk in een knot dragen, niet te vaak wassen enzo. En elke 3 a 4 maanden een cm eraf laten halen...
Los bij gelegenheden... Uitgaan, mooi maken voor een spannende avond met je partner, mooie krullen erin voor kerst... Dat soort.quote:Op maandag 24 september 2012 15:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
jup, en dan denk ik wel eens, waarom heb ik dat lange haar eigenlijk want ik heb het nooit los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |