Okéquote:Op donderdag 20 september 2012 09:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja zeker, ook wel wat moeilijker.
Jezelf insmeren met kaasfondue en mayonaise. Mensen maar denken dat het is om af te vallen,wij weten wel beter!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook, lekker het hele weekend ronddobberen in een zee van gesmolten kaas, op een band van luchtige cheesecake.
Amazing.
En hier overnachten jullie?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met kaasfondue en mayonaise. Mensen maar denken dat het is om af te vallen,wij weten wel beter!
Over enjoy gesproken,er staat hier nog een djogo in de koelkastquote:
enjoy - enjoygo - djoygo - djogo?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over enjoy gesproken,er staat hier nog een djogo in de koelkast
I see what you did therequote:Op donderdag 20 september 2012 09:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
enjoy - enjoygo - djoygo - djogo?
Fijne vakantie kerelquote:
Was tof indeedquote:Op donderdag 20 september 2012 09:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekkere Borderlands sessie gister.
nee, al ben ik ff opnieuw begonnen met die commando class, ben nu bij het stuk waar je net die auto krijgtquote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vandaag weer dan? Of ben je al bezig met Bozz?
Synoniem voor jezelf aftrekken?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, al ben ik ff opnieuw begonnen met die commando class, ben nu bij het stuk waar je net die auto krijgt
maar moet vandaag eerst ff een boomstammetje klein maken
Vanavond hang ik in de kroeg. Morgen is er weer tijd.quote:Op donderdag 20 september 2012 11:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vandaag weer dan? Of ben je al bezig met Bozz?
Natuurlijk, donderdag.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond hang ik in de kroeg. Morgen is er weer tijd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Synoniem voor jezelf aftrekken?
Haren bekijkt alternatieven voor Project Xquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Michhas het volgende:
Clifford, heb je tijd voor een slechtnieuwsgesprek?
Waarom maak je die xbox niet zelf? Stelt niets voorquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Michhas het volgende:
Clifford, heb je tijd voor een slechtnieuwsgesprek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |