Ik ga elke week met die kerel koffie drinkenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Badr is best chill gast eigenlijk
Ik heb hem paar keer gesproken hij drinkt eerder thee.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ga elke week met die kerel koffie drinken
En wat denk je van die smatjes?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgende keer ga ik ook naar de ontmoeting hoor. Beetje bier hakken met een wereldbekende DJ
Bestel dan maar alvast 2 schnitzelsquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik ga pitten.
Mocht ik morgen niet op de xbox komen rond een uur of 9 dan heb ik waarschijnlijk de bus naar West Berlijn gepakt ipv Veghel.
Hoelaat moet PSV dan spelen morgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik ga pitten.
Mocht ik morgen niet op de xbox komen rond een uur of 9 dan heb ik waarschijnlijk de bus naar West Berlijn gepakt ipv Veghel.
Vochtigheid niveau gaat hard omhoog als hij de club binnen loopt met zijn posséquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat denk je van die smatjes?
Moet je na gaan als wij die club binnen lopen, dan lopen ze leeg denk ik...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vochtigheid niveau gaat hard omhoog als hij de club binnen loopt met zijn possé
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bestel dan maar alvast 2 schnitzels
Hmm correctie, maak er maar 5 schnitzels vanquote:
Die gaan er ook wel in.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
5 schnitzels, 2 loempia's en 20 kaassaufflé's.
Heerlijk,heb er echt zin inquote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
Echte bazen gaan morgen op fatcamp.
Is ie goed tot nu toe?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekkere Borderlands sessie gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |