quote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Mooi dingetje:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)windows-phone-8.html
Gelijk maar even htc-8x.com en htc-8s.com vastgelegd $$$
Als ze die sites zouden gebruiken, hadden ze het al een tijdje vastgelegd hoorquote:
Ook verliezen tegen 9 man?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen PSV tegen het bekende Dnjepr Dnjepropetrovsk![]()
![]()
![]()
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat opquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ze die sites zouden gebruiken, hadden ze het al een tijdje vastgelegd hoor
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dusquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het wel want BOUMA is geblesseerd.
Ah ja, dat welquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat op
Onderschat Depack nietquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dus
Trolololquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat op
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dus
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zo net ook even www.djmistyq.nl/be/tr/de vastgelegd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgend jaar DJ Mistyq op Sensation white met bijpassende accessoire
Meet en greet met Hari?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
Krijgen wij allemaal VIP BACKSTAGE MEET & GREET
Jij ziet hem al elke weekquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
Krijgen wij allemaal VIP BACKSTAGE MEET & GREET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |