Hij was de hele middag online tot er een soort van hack was waardoor je non stop gouden pakketten kreegquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje hoor
Maar webapp doet het hier nog steeds niet
Jij moet ook altijd valsspelen he?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was de hele middag online tot er een soort van hack was waardoor je non stop gouden pakketten kreeg
Chelsea - Juventus niet gezien dus? Was een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ik nooit doen Stoma.
Van Persie speelt een beetje dikkig vanavond
Mijne is nu veranderd van Braadkip naar Hide Yo Kids Hide Yo WiFiquote:
EA.quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Noob ik heb al 75k bij elkaar en ik heb nog een Benzema en David Silva om te verkopen zodra het spel uit komtquote:
Ik heb nog niks anders gezienquote:
Ik ben gewoon aan het afbouwen met FIFA 12quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net even de xbox aangezet maar ik verveelde me direct. Wil gewoon FIFA 13 spelen ja
Even wat eten maken en dan kom ik ook nog wel even FIFA spelenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het afbouwen met FIFA 12
Volgens mij niet hoor. Hier in Limburg iig niet meer maar ja kan ook zijn dat ze te lui zijn om nieuwe kaartjes te bestellenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
Je kan trouwens toch nog steeds gewoon kaartje kopen in de bus ofniet?
Het leven van DJ Mistiq in een notendopquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
Ik wil ook wel FIFA spelen, maar heb geen gold
Maar ga toch eerst ff de jacuzzi in en daarna mss nog ff de sauna, om af te koelen onder de zonnebank.
Eerst ff een flesje crystal opentrekken
[ afbeelding ]
Koop gewoon zo'n anonieme chipkaart voor 10 euro.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
Het zal wel moeten ik heb geen OV dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |