Veel getrade die packs waren weer pure anker. Heb net voordat de app offline ging geboden op een Benzema voor 10k hopelijk komt die pas weer online als die veiling is afgelopenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al veel zitten traden of had je geluk met packs openen?
Waarom?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest daar hard om lachen
Ik bedoelde eigenlijk waar om, maar ik zie dat ik waarom zei.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
JA IK ZEI TOCH ADAT IK NIETWEET WAAROM WAR IS NOU JE PROBLEEM!!!!1!
jezus wtfquote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar om, maar ik zie dat ik waarom zei.
Gekke gaai.
wat bedoel je ik zeg altijd mar wat. :squote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef Michhas het volgende:
Ik moet altijd lachen om Tim
Humor voor gevorderden, dat kan ik wel waarderen.
Bezig ermee...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie heeft Borderlands 2 dan? Behalve Bozz en Sommy.
is nog niet eens uit man.quote:
Mijn wifi heet prettyflyforawifiquote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets mis met braadkip
Mijne heet CutScene (eerst MijnWifiAfblijven), leeft die site stiekem toch nog een beetje voort
Direct impact is instant killquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi nu al de beste gun van het spel gevonden, als je herlaad gooit ie hem weg en explodeerd ie als een handgranaat
Dat doen alle wapens van die fabrikant als het goed isquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi nu al de beste gun van het spel gevonden, als je herlaad gooit ie hem weg en explodeerd ie als een handgranaat
Vannacht of morgen weerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Wanneer komt FUT APP weer online?
Ik zie geen plaatje hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |