Veel getrade die packs waren weer pure anker. Heb net voordat de app offline ging geboden op een Benzema voor 10k hopelijk komt die pas weer online als die veiling is afgelopenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Al veel zitten traden of had je geluk met packs openen?
Waarom?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest daar hard om lachen
Ik bedoelde eigenlijk waar om, maar ik zie dat ik waarom zei.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
JA IK ZEI TOCH ADAT IK NIETWEET WAAROM WAR IS NOU JE PROBLEEM!!!!1!
jezus wtfquote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waar om, maar ik zie dat ik waarom zei.
Gekke gaai.
wat bedoel je ik zeg altijd mar wat. :squote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef Michhas het volgende:
Ik moet altijd lachen om Tim
Humor voor gevorderden, dat kan ik wel waarderen.
Bezig ermee...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie heeft Borderlands 2 dan? Behalve Bozz en Sommy.
is nog niet eens uit man.quote:
Mijn wifi heet prettyflyforawifiquote:Op woensdag 19 september 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets mis met braadkip
Mijne heet CutScene (eerst MijnWifiAfblijven), leeft die site stiekem toch nog een beetje voort
Direct impact is instant killquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi nu al de beste gun van het spel gevonden, als je herlaad gooit ie hem weg en explodeerd ie als een handgranaat
Dat doen alle wapens van die fabrikant als het goed isquote:Op woensdag 19 september 2012 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
Hihi nu al de beste gun van het spel gevonden, als je herlaad gooit ie hem weg en explodeerd ie als een handgranaat
Vannacht of morgen weerquote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef SoldMayor het volgende:
Wanneer komt FUT APP weer online?
Ik zie geen plaatje hoorquote:
Ik moest lachenquote:
Hij was de hele middag online tot er een soort van hack was waardoor je non stop gouden pakketten kreegquote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje hoor
Maar webapp doet het hier nog steeds niet
Jij moet ook altijd valsspelen he?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij was de hele middag online tot er een soort van hack was waardoor je non stop gouden pakketten kreeg
Chelsea - Juventus niet gezien dus? Was een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ik nooit doen Stoma.
Van Persie speelt een beetje dikkig vanavond
Mijne is nu veranderd van Braadkip naar Hide Yo Kids Hide Yo WiFiquote:
EA.quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Noob ik heb al 75k bij elkaar en ik heb nog een Benzema en David Silva om te verkopen zodra het spel uit komtquote:
Ik heb nog niks anders gezienquote:
Ik ben gewoon aan het afbouwen met FIFA 12quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net even de xbox aangezet maar ik verveelde me direct. Wil gewoon FIFA 13 spelen ja
Even wat eten maken en dan kom ik ook nog wel even FIFA spelenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het afbouwen met FIFA 12
Volgens mij niet hoor. Hier in Limburg iig niet meer maar ja kan ook zijn dat ze te lui zijn om nieuwe kaartjes te bestellenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
Je kan trouwens toch nog steeds gewoon kaartje kopen in de bus ofniet?
Het leven van DJ Mistiq in een notendopquote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Pixell het volgende:
Ik wil ook wel FIFA spelen, maar heb geen gold
Maar ga toch eerst ff de jacuzzi in en daarna mss nog ff de sauna, om af te koelen onder de zonnebank.
Eerst ff een flesje crystal opentrekken
[ afbeelding ]
Koop gewoon zo'n anonieme chipkaart voor 10 euro.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
Het zal wel moeten ik heb geen OV dus.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Mooi dingetje:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)windows-phone-8.html
Gelijk maar even htc-8x.com en htc-8s.com vastgelegd $$$
Als ze die sites zouden gebruiken, hadden ze het al een tijdje vastgelegd hoorquote:
Ook verliezen tegen 9 man?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen PSV tegen het bekende Dnjepr Dnjepropetrovsk![]()
![]()
![]()
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat opquote:Op woensdag 19 september 2012 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ze die sites zouden gebruiken, hadden ze het al een tijdje vastgelegd hoor
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dusquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het wel want BOUMA is geblesseerd.
Ah ja, dat welquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat op
Onderschat Depack nietquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dus
Trolololquote:Op donderdag 20 september 2012 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar het gaat het ook niet om. Als je ze hoog in Google krijgt (en zo moeilijk is dat niet) en er wat ads op zet levert het vaak flink wat op
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beste man bij PSV moeten missen, lastig dus
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb zo net ook even www.djmistyq.nl/be/tr/de vastgelegd.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgend jaar DJ Mistyq op Sensation white met bijpassende accessoire
Meet en greet met Hari?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
Krijgen wij allemaal VIP BACKSTAGE MEET & GREET
Jij ziet hem al elke weekquote:Op donderdag 20 september 2012 00:05 schreef SoldMayor het volgende:
Krijgen wij allemaal VIP BACKSTAGE MEET & GREET
Ik ga elke week met die kerel koffie drinkenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Badr is best chill gast eigenlijk
Ik heb hem paar keer gesproken hij drinkt eerder thee.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ga elke week met die kerel koffie drinken
En wat denk je van die smatjes?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgende keer ga ik ook naar de ontmoeting hoor. Beetje bier hakken met een wereldbekende DJ
Bestel dan maar alvast 2 schnitzelsquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik ga pitten.
Mocht ik morgen niet op de xbox komen rond een uur of 9 dan heb ik waarschijnlijk de bus naar West Berlijn gepakt ipv Veghel.
Hoelaat moet PSV dan spelen morgen?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik ga pitten.
Mocht ik morgen niet op de xbox komen rond een uur of 9 dan heb ik waarschijnlijk de bus naar West Berlijn gepakt ipv Veghel.
Vochtigheid niveau gaat hard omhoog als hij de club binnen loopt met zijn posséquote:Op donderdag 20 september 2012 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat denk je van die smatjes?
Moet je na gaan als wij die club binnen lopen, dan lopen ze leeg denk ik...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vochtigheid niveau gaat hard omhoog als hij de club binnen loopt met zijn possé
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bestel dan maar alvast 2 schnitzels
Hmm correctie, maak er maar 5 schnitzels vanquote:
Die gaan er ook wel in.quote:Op donderdag 20 september 2012 01:04 schreef KoningStoma het volgende:
5 schnitzels, 2 loempia's en 20 kaassaufflé's.
Heerlijk,heb er echt zin inquote:Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef Michhas het volgende:
Echte bazen gaan morgen op fatcamp.
Is ie goed tot nu toe?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekkere Borderlands sessie gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |