btje dubbelzijdige plakbandquote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom maak je die xbox niet zelf? Stelt niets voor
Que pasa? Zit mobiel, op een bruiloftquote:Op donderdag 20 september 2012 14:18 schreef Michhas het volgende:
Clifford, heb je tijd voor een slechtnieuwsgesprek?
Je kan er toch zelf wel dat ding vervangen als hij spellen slecht leest? Je moet alleen kijken of je dat ding moet flashen anders wordt je gebanned van live.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
btje dubbelzijdige plakband
haha ja, fucking eerste auto die ik heb en meteen zo crashen dat ie vast zit.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Bozz kan dit.
overnieuwquote:Op donderdag 20 september 2012 15:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ja, fucking eerste auto die ik heb en meteen zo crashen dat ie vast zit.
ben btw weer overnieuw begonnen
Ik wacht met BL2 tot Niels terug is uit Bali.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Que pasa? Zit mobiel, op een bruiloft
Omdat ik dat niet kan, lijkt me logisch. Als ik het zelf had kunnen doen, had ik het zelf gedaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom maak je die xbox niet zelf? Stelt niets voor
Jawel joh kan zelfs mijn neefje die MW3 voor 40 euro van me heeft gekocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet kan, lijkt me logisch. Als ik het zelf had kunnen doen, had ik het zelf gedaan.
Je eigen familie naaien.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel joh kan zelfs mijn neefje die MW3 voor 40 euro van me heeft gekocht.
Heb je het nou over dat hij er 40 euro voor wou betalen of dat hij MW3 heeft gekocht?quote:Op donderdag 20 september 2012 15:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je eigen familie naaien.
Deze man.
Dude ik zeg net dat ik het niet kanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel joh kan zelfs mijn neefje die MW3 voor 40 euro van me heeft gekocht.
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude ik zeg net dat ik het niet kanErg leuk dat je neefje het kan, maar daar heb ik verder natuurlijk geen reet mee te maken
Iedereen kan dat is kwestie van wat dingen erin klikken en klaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude ik zeg net dat ik het niet kanErg leuk dat je neefje het kan, maar daar heb ik verder natuurlijk geen reet mee te maken
okequote:Op donderdag 20 september 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen kan dat is kwestie van wat dingen erin klikken en klaar.
Gast, wat begrijp je er niet aanquote:Op donderdag 20 september 2012 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb dat een half jaar geleden al een keer tegen je gezegd
Is maar wat je jezelf druk om maaktquote:Op donderdag 20 september 2012 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, wat begrijp je er niet aan
IK KAN HET NIET ZELF.
En of het nou makkelijk is of niet, IK KAN HET NIET ZELF.
Jesus Christ man, een cursus begrijpend lezen zou je goed doen
Wat is er met jou gebeurd manquote:Op donderdag 20 september 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar wat je jezelf druk om maakt
Als je nou eerst eens leest voordat je reageert, kunnen we dit soort situaties in de toekomst vermijden.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij reageert meteen als een overspannen wasbeer op LSD
Jij dacht dat ik dat niet had gelezenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens leest voordat je reageert, kunnen we dit soort situaties in de toekomst vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |