quote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef vosss het volgende:
Hey het is jouw feestje; leef je uit zou ik zeggen. Niets is onmogelijk
kwestie van bijhouden met watergeven dan... en de ranken zullen toch aan de zonkant (dus buitenkant) groeien en zich door de klimop slingeren...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef trovey het volgende:
Kan maar kijk wel even wat lathyrus wil qua zon en vocht want bij goedgroeiende klimop kan het nogal een schaduwrijke en droge plek zijn.
Klimop kan heel veel water opnemen, zeker als het een paar jaar staat dus aan jou de keuze of je dan twee keer per dag met de gieter door de tuin wilt in de zomer.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
kwestie van bijhouden met watergeven dan... en de ranken zullen toch aan de zonkant (dus buitenkant) groeien en zich door de klimop slingeren...
zoveel? oei... ik ga er nog even over nadenken... heb nog n halfjaar de tijd.... en anders maar gewoon lathyrus aan gaas... eventueel afgewisseld met klimop...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Klimop kan heel veel water opnemen, zeker als het een paar jaar staat dus aan jou de keuze of je dan twee keer per dag met de gieter door de tuin wilt in de zomer.
Na een aantal jaren hè kan die situatie zich voordoen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
zoveel? oei... ik ga er nog even over nadenken... heb nog n halfjaar de tijd.... en anders maar gewoon lathyrus aan gaas... eventueel afgewisseld met klimop...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |