abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 19 september 2012 @ 13:16:15 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_116976952
hallo,

ik heb n saaie schuttingmuur in de tuin.
ik kan daar gaas tegen spannen en dat laten begroeien met klimop, dan heb ik winter en zomer een groene muur. in de zomer nog eventueel lathyrus daardoorheen laten slingeren, zodat er ook bloemen tussen groeien...

goed plan of niet?
pi_116976969
Hey het is jouw feestje; leef je uit zou ik zeggen. Niets is onmogelijk _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116977025
Kan maar kijk wel even wat lathyrus wil qua zon en vocht want bij goedgroeiende klimop kan het nogal een schaduwrijke en droge plek zijn.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Spellchecker woensdag 19 september 2012 @ 13:32:25 #4
197773 crew  maily
pi_116977573
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef vosss het volgende:
Hey het is jouw feestje; leef je uit zou ik zeggen. Niets is onmogelijk _O_
:D
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef trovey het volgende:
Kan maar kijk wel even wat lathyrus wil qua zon en vocht want bij goedgroeiende klimop kan het nogal een schaduwrijke en droge plek zijn.
kwestie van bijhouden met watergeven dan... en de ranken zullen toch aan de zonkant (dus buitenkant) groeien en zich door de klimop slingeren...
pi_116977698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef maily het volgende:

[..]

:D

[..]

kwestie van bijhouden met watergeven dan... en de ranken zullen toch aan de zonkant (dus buitenkant) groeien en zich door de klimop slingeren...
Klimop kan heel veel water opnemen, zeker als het een paar jaar staat dus aan jou de keuze of je dan twee keer per dag met de gieter door de tuin wilt in de zomer. :P
Optimist tot in de kist
  Spellchecker woensdag 19 september 2012 @ 13:37:02 #6
197773 crew  maily
pi_116977790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef trovey het volgende:

[..]

Klimop kan heel veel water opnemen, zeker als het een paar jaar staat dus aan jou de keuze of je dan twee keer per dag met de gieter door de tuin wilt in de zomer. :P
zoveel? oei... ik ga er nog even over nadenken... heb nog n halfjaar de tijd.... en anders maar gewoon lathyrus aan gaas... eventueel afgewisseld met klimop...
pi_116977884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef maily het volgende:

[..]

zoveel? oei... ik ga er nog even over nadenken... heb nog n halfjaar de tijd.... en anders maar gewoon lathyrus aan gaas... eventueel afgewisseld met klimop...
Na een aantal jaren hè kan die situatie zich voordoen. ;) Anders toch lekker losse bakken erbij zodat je wat meer controle hebt over het watergeven...slurpt de klimop het ook niet weg.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')