Kim is een schatje, maar ziet er iets te lekker uit, dus daar rent half Nederland achteraan.
Zoë ziet er zeker niet te versmaden uit. Maar straalt ook nog iets meer uit. Komt wat meer over als een meid die ook nog wat meer te bieden heeft dan alleen een leuk uiterlijk.
quote:Maar Kim is ook wel echt een lieverdje als je haar zo hoort praten.
Op 18 september 2000 19:52 schreef Dixidito het volgende:
Euhm...Kim is een schatje, maar ziet er iets te lekker uit, dus daar rent half Nederland achteraan.
Zoë ziet er zeker niet te versmaden uit. Maar straalt ook nog iets meer uit. Komt wat meer over als een meid die ook nog wat meer te bieden heeft dan alleen een leuk uiterlijk.
oh jee... ik kan niet kiezen
quote:Helemaal mee eens. Helemaal top, die Zoë.
Op 18 september 2000 19:52 schreef Dixidito het volgende:
quote:heheheheheh...
Op 18 september 2000 19:54 schreef Dixidito het volgende:
Maar Kim is ook wel echt een lieverdje als je haar zo hoort praten.
Tja, Kim is lief. Maar Zoë heef meer pit (en heeft ook een erg lieve glimlach vind ik).
quote:En Kim rookt. Zoë niet he?
Op 18 september 2000 19:56 schreef Arcee het volgende:
Tja, Kim is lief. Maar Zoë heef meer pit (en heeft ook een erg lieve glimlach vind ik).
quote:Weet ik niet, maar roken vind ik ontzettend smerig
Op 19 september 2000 18:06 schreef Dixidito het volgende:
En Kim rookt. Zoë niet he?
quote:Oh shit, ik zie Zoë net met een peuk in d'r mond... minpuntje dus. Naja, ze houdt nog een hele stapel pluspunten over
Op 19 september 2000 18:10 schreef Arcee het volgende:
Weet ik niet, maar roken vind ik ontzettend smerig, dus da's dan weer een pré voor Zoë! Als ze inderdaad niet rookt dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |