abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2012 @ 01:35:53 #1
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_116966903
Als ik iets bestel op internet ben ik er bijna nooit op het moment dat het pakje aangeboden word. Dan krijg ik een briefje, moet ik wachten op een 2de briefje en pas dan mag ik naar het postagentschap (in de buurtsuper). Kan ik er voor zorgen dat het direct bij de supermarkt terecht komt? Dan kan ik het dezelfde dag nog ophalen. :)
pi_116966916
Ja dat kan, tenminste als de site waar je het besteld pakje gemak ofzo heeft. Kun je zeggen
wanneer je het op wilt halen bij supermarkt of wat dan ook .
pi_116966943
als ze via tnt verzonden worden: via mijnpakket.nl kan je zo te zien voorkeuren e.d. opgeven voor pakket bezorging...
  woensdag 19 september 2012 @ 02:07:19 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_116967249
en bij marktplaats? Ik ben nog geen site tegengekomen die die optie heeft. Als ik iets bestel en er een mailtje naar een bestel site achteraan doe?
Of het adres van de supermarkt opgeven? Moet natuurlijk een speciaal adres zijn voor de postagentschap gedeelte achter de kassa. Ander komt het in de stapel voor de supermarkt zelf.

En dan natuurlijk anoniem met bitcoins via silkroute drugs en wapens bestellen.
pi_116967276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 02:07 schreef borbit het volgende:
en bij marktplaats? Ik ben nog geen site tegengekomen die die optie heeft. Als ik iets bestel en er een mailtje naar een bestel site achteraan doe?
bij marktplaats ligt het helemaal aan de persoon die verzend, daar kan je het uiteraard wel vragen iets bij het pakket te noteren

andere sites: een mailtje kan je proberen, meestal hebben ze ook wel een opmerkingen vakje
pi_116967324
Bij de sites waar ik bestel, vaak wel grotere webshops heb je altijd de keuze om PakjeGemak te kiezen. Maar marktplaats,,,, nee die gaan dat niet gebruiken nee, aangezien Marktplaats zelf niks verstuurd.
  woensdag 19 september 2012 @ 07:58:10 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116968301
Bij marktplaats kun je vragen of de verzender het verstuurt via DHLforYou. Daar zit een optie bij om het bij jouw dichtstbijzijnde DHL-kantoortje te laten versturen. Is nog goedkoper ook.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')